کد خبر : 149741
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:15
-

مشکل تیم ملی فوتسال برای آنالیز کره جنوبی/ عربستان و تایلند آنالیز شدند

مشکل تیم ملی فوتسال برای آنالیز کره جنوبی/ عربستان و تایلند آنالیز شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا از اوایل بهمن آغاز می‌شود، کادرفنی از مدت‌ها قبل به دنبال آنالیز تیم‌های همگروه ایران است. تیم ملی ایران در گروه چهارم این پیکارها با تیم‌های تایلند، کره جنوبی و عربستان هم‌گروه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا از اوایل بهمن آغاز می‌شود، کادرفنی از مدت‌ها قبل به دنبال آنالیز تیم‌های همگروه ایران است. تیم ملی ایران در گروه چهارم این پیکارها با تیم‌های تایلند، کره جنوبی و عربستان هم‌گروه است و به جز تایلندی‌ها که از قدرت‌های فوتسال قاره کهن هستند، دو تیم دیگر حریفان خطرناکی برای ایران محسوب نمی‌شوند؛ با این حال ناظم الشریعه و دستیارانش در صدد آنالیز هر سه حریف هستند.

اخیرا فیلم بازی دوستانه ژاپن با تایلند به دست کادرفنی رسیده و باتوجه به اینکه جدا از تایلند، ژاپنی‌ها نیز احتمالا حریف ما در مراحل بالاتر خواهند شد، این بازی می‌تواند نکات مهمی را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

هم‌چنین بازی عربستان با آرژانتین نیز توسط کادرفنی آنالیز شده و عربستانی‌ها که تیم گمنامی در فوتسال هستند حالا توسط ایران به خوبی آنالیز شده‌اند. با این حال کادرفنی نتوانسته از تیم کره جنوبی اطلاعاتی کسب کند. کره‌ای‌ها برخلاف فوتبال، در فوتسال موفق نیستند و اخیرا حتی بازی تدارکاتی چشم‌گیری هم نداشته‌اند تا تیم ملی در آنالیز آن‌ها به مشکل بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.