کد خبر : 149805
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 13:15
دسته‌بندی نشده
-

تاج:شهادت حاج قاسم به شدت مرا متأثر کرد /سلیمانی همیشه شخصیت ممتاز و بی‌ادعای خود را حفظ می‌کرد

تاج:شهادت حاج قاسم به شدت مرا متأثر کرد /سلیمانی همیشه شخصیت ممتاز و بی‌ادعای خود را حفظ می‌کرد
رئیس کمیته فوتسال آُسیا با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در ماجرای نابودی داعش مدیون رشادت‌های ایشان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال آسیا با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در ماجرای نابودی داعش مدیون رشادت‌های ایشان هستیم.

مهدی تاج درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگوار و بی‌ادعایی بود که همیشه این شخصیت ممتاز و بی‌ادعای خود را حفظ می‌کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های فرمانده سپاه قدس در زمان جنگ هشت ساله با عراق افزود: سردار سلیمانی در زمان دفاع مقدس هم بهترین رشادت‌ها را از خود نشان داد و فرمانده‌ای شجاع برای تمام رزمندگان بود.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: دنیا در ماجرای نابودی گروه تروریستی داعش هم مدیون رشادت‌های ایشان است و همه می‌دانند حاج قاسم سلیمانی از نفرات اصلی نابودی داعش بوده است.

تاج درباره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی نیروهای آمریکایی گفت: خبر شهادت حاج قاسم به شدت مرا متأثر کرد و وقتی این خبر را شنیدم، باور نمی‌کردم. امیدوارم بتوانم روز دوشنبه هم در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.