کد خبر : 149799
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 13:06
-

روزپیکر:گلر شهروند باوجود محرومیت بازی کرد / چون نجاریان؛ عضو هیئت‌رئیسه است، این اتفاق افتاد؟

روزپیکر:گلر شهروند باوجود محرومیت بازی کرد / چون نجاریان؛ عضو هیئت‌رئیسه  است، این اتفاق افتاد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: پشت پرده بسیار قوی وجود دارد که آذرخش در لیگ برتر نباشد، من و بازیکنان تمام زور خود را می‌زنیم اما دارند فشار می‌آورند. عباس روزپیکر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل شهروند ساری که با نتیجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: پشت پرده بسیار قوی وجود دارد که آذرخش در لیگ برتر نباشد، من و بازیکنان تمام زور خود را می‌زنیم اما دارند فشار می‌آورند.

عباس روزپیکر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل شهروند ساری که با نتیجه سه بر صفر به سود تیم شهروند ساری به پایان رسید، اظهار کرد: متأسفانه خیلی بد بازی کردیم و شرمنده هوادارانمان شدیم که برای حمایت از ما آمدند اما باور کنید شرایط سختی داریم که با آن می‌جنگیم.

تیم آذرخش خیلی تنها است

وی با بیان اینکه قول و وعده‌هایی به ما دادند که عملی نشد، افزود: صحبت‌هایم را برای آخر فصل گذاشتم، امیدوارم این صحبت‌ها همراه با ماندن تیم در لیگ برتر باشد تا مردم بیشتر حرف‌هایم را بفهمند؛ اگر هم تیم در لیگ برتر نماند هرکس هر طور دوست داشت می‌تواند قضاوت کند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه دو بازی پشت سر هم را بردیم اما برای هیچ‌کس مهم نبود، تصریح کرد: ما خیلی تنها هستیم و تنها مجموعه فنی و بازیکنان پای‌کارند، عدم همکاری باشگاه برای من عجیب است.

هیچ‌کس از باشگاه حتی برای دیدن بازی به سالن نیامد

روزپیکر ادامه داد: سه روز است در خوابگاه هزینه غذای بازیکنان را نمی‌دهند، علتش چیست؟ چون دو برد پشت سر هم داشتیم؟ اتفاقاتی افتاده که اکنون زمان گفتنش نیست و پس از اتمام فصل خواهم گفت.

وی عنوان کرد: تیم باید قبل از بازی طبق معمول همه بازی‌ها به اردو می‌رفت اما اردو و شام و … را هماهنگ نکردند و تا ساعت ۱۲ شب حیران بودیم؛ مگر می‌شود؟ ما با تمام حس عصبانیتی که داشتیم با دو برد امیدها را زنده کردیم اما برای روز قبل بازی و روز بازی قول و وعده می‌دهند و هیچ‌کس تلفنش را پاسخ نمی‌دهد؛ هیچ‌کس حتی برای دیدن بازی به سالن نیامد.

ما خسته شدیم آن‌قدر تحت‌فشار مسائل روحی و روانی بودیم

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه همه این مسائل در چهارچوب فنی تأثیر خود را می‌گذارد، عنوان کرد: ما خسته شدیم آن‌قدر در مسائل روحی و روانی تحت‌فشار بودیم، بازیکنان با استرس بازی می‌کردند و ازنظر بدنی هم دچار مشکل هستند.

روزپیکر ادامه داد: باوجود “اشکال نداره‌ها” و صحبت‌هایی که من با بازیکنان می‌کنم اما این حجم فشارها تأثیر خود را روی بازیکنان و روند بازی می‌گذارد، با یک گلی که می‌خوریم هم شرایط بد و بدتر می‌شود و بازی پراسترس با اشتباهات بچگانه در دفاع و حمله اتفاقات می‌افتد.

روی مخ تیم حریف رفتن نیز تأثیر بدی بر عملکرد تیم دارد

وی با تأکید بر اینکه از قبل روی مخ تیم حریف رفتن نیز تأثیر بدی بر عملکرد تیم دارد، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی فوتسال مربی تیم شهروند ساری را  محروم کرد اما رفتارش به‌گونه‌ای بود که گویی محروم نبود، به نرده‌ها چسبیده بود و با تیم حرف می‌زد درصورتی‌که در قانون نوشته باید به جایگاه ویژه برود و حتی ارتباط با موبایل هم نباید از روی نیمکت داشته باشد، فیلمش هم موجود است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه تیم شهروند ساری از شب قبل از بازی کاملاً روی مخ تیم ما بود، بیان کرد: در بازی سن ایچ ساوه با شهروند ساری مروتی بازیکن سن ایچ و همچنین مربی و گلر تیم شهروند ساری محروم شدند.

گلر تیم شهروند ساری باوجود محرومیت بازی کرد

روزپیکر اضافه کرد: مروتی به علت این محرومیت در بازی مقابل گیتی پسند بازی نکرد، اما گلر تیم شهروند ساری باوجود محرومیت بازی کرد و من مطمئن هستم در آخر نیز کمیته انضباطی می‌گوید ما یادمان رفت ابلاغ کنیم!

وی ادامه داد: درصورتی‌که نیازی به ابلاغ ندارد و همه فهمیدند، ما خود قبل از بازی به ناظر بازی گفتیم، در سایت فدراسیون در سایت کمیته انضباطی همه‌جا نوشته شده است اما کسی توجه نکرد. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ چون نجاریان؛ مدیرعامل باشگاه شهروند ساری عضو هیئت‌رئیسه فوتسال است؟

دور زدن قانون دور از انصاف است

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: این‌ها توجیه باخت ما نیست، تیم شهروند ساری آمد بازی را ازنظر فنی برد و به آن‌ها تبریک می‌گویم، اصلاً اگر گلر تیم شهروند نبود هم ما می‌باختیم اما چرا این اتفاقات از قبل باید روی روان بازیکنان ما باشد و ما تا یک ساعت قبل از بازی در حال دعوا باشیم که این گلر محروم است؟

روزپیکر افزود: گلر اول تیم شهروند ساری سه کارته است و در صورت محروم شدن این گلر مجبور بودند گلر سوم خود را وارد بازی کنند و این‌طور قانون را دور زدند؛ اگر قانون برای همه یکسان است باید برای همه یکسان اجرا شود، اما این‌طور دور زدن قانون دور از انصاف است.

هماهنگی خاصی در این اتفاقات اخیر وجود دارد

وی با بیان اینکه همه باید جوانمردانه با هم رقابت کنیم و هرکس حقش است بازی را ببرد، تصریح کرد: تیم آذرخش از باشگاه خود ضربه می‌بیند، از خیلی‌های دیگر ضربه می‌بیند، این‌طور ضربه خوردن دیگر فشار بسیاری بر روی تیم می‌آورد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس عنوان کرد: بر روی خودم هم فشار زیادی بود وقتی می‌دیدم هماهنگی خاصی در این اتفاقات اخیر وجود دارد و هیچ‌کس عکس‌العملی ندارد.

حتی غذای بازیکنان آذرخش را حذف کردند

روزپیکر خاطرنشان کرد: همه می‌دانند محرومیت انضباطی حتی اگر در روز بازی ابلاغ شود باید اجرا شود، محرومیت گلر شهروند ساری سه‌شنبه ابلاغ شده و همه اعلام کرده‌اند و دیده‌اند اما به‌راحتی گذاشتند این گلر بازی کند.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما در استانی زندگی می‌کنیم که برای افتادن آذرخش حاضرند دو میلیارد تومان هزینه کنند اما برای ماندنش یک میلیارد تومان هم هزینه نمی‌کنند؛ وقتی تیم دو بازی را می‌برد، اگر برای کسی مهم باشد باید عکس‌العملی نشان دهد و کاری برای تیم کند اما حتی غذای بازیکنان را نیز حذف کردند.

به ولله نمی‌خواهند آذرخش در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بیان کرد: چرا نباید تلفن‌های خود را پاسخ دهند و اردوی قبل از بازی برگزار نشود؟ به ولله نمی‌خواهند آذرخش در لیگ برتر بماند.

روزپیکر اظهار کرد: این آخرین سالی است که در ورزش تنها به عشق هواداران کار می‌کنم چراکه می‌خواهم آخر فصل همه‌چیز را صاف و رک و پوست‌کنده بگویم؛ پشت پرده بسیار قوی وجود دارد که آذرخش در لیگ برتر نباشد، من و بازیکنان تمام زور خود را می‌زنیم اما دارند فشار می‌آورند.

آخر فصل خیلی چیزها روشن می‌شود

وی افزود: مگر می‌شود در استانی که همه ادعا دارند ما داریم به آذرخش کمک می‌کنیم، کمکی که نمی‌کنند هیچ ما را از شدت فشار خفه می‌کنند، به ولله این مسائل درنتیجه بازی‌ها تأثیر دارد؛ شما بگویید تأثیر ندارد و همه‌چیز را روی دوش من بیندازید و این باخت‌ها برای من؛ ما تلاش خود را می‌کنیم اگر در لیگ برتر بمانیم صدای من بلندتر خواهد بود، اگر نمانیم شرمنده هواداران آذرخش خواهم شد چراکه نتوانستم بعد از این‌همه سال که با خیلی چیزها جنگیدم امسال موفق شویم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با تأکید بر اینکه تا آخرین ثانیه‌ها تلاشمان را می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از  آخرین بازی فصل خیلی چیزها روشن می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.