کد خبر : 150267
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 13:36
-

چالش جدید تیم ملی فوتسال/ چه کسی مدیر فنی می‌شود؟

چالش جدید تیم ملی فوتسال/ چه کسی مدیر فنی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا از ۷ اسفند ۹۸ به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود. تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات باید با عربستان، کره جنوبی و تایلند بازی کند. علاوه بر اینکه برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال پیش از این رقابت ها به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا از ۷ اسفند ۹۸ به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود. تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات باید با عربستان، کره جنوبی و تایلند بازی کند.

علاوه بر اینکه برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال پیش از این رقابت ها به دغدغه اصلی کادر فنی ایران تبدیل شده است، مشکلات ریز و درشت دیگری هم در راه آماده سازی ایران وجود دارد.

علی صانعی گزینه اصلی کمیته فوتسال و مربیان تیم ملی برای قبول مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بود. صانعی در دوره گذشته جام ملت های آسیا مدیرفنی تیم ملی بود و نقش مهمی در قهرمانی ایران داشت.

هرچند سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به صورت کتبی خواهان بازگشت صانعی به تیم ملی شد، اما وی در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال به صورت رسمی اعلام کرد که پست مدیریت فنی تیم ملی را قبول نمی کند.

با این تصمیم صانعی، کار برای کمیته فوتسال و انتخاب یک مدیر فنی سخت شده است. از علی رعدی، حسین شمس و ناصر صالح به عنوان گزینه هایی یاد می شود که مدنظر کمیته فوتسال هستند ولی باتوجه به بعضی از شرایط، ممکن است این مربیان هم امکان کار در تیم ملی را پیدا نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

چرا ناظم الشریعه از حسین شمس استفاده نمیکنه ؟! دنبال لجبازى هست این سرمربى؟!!