کد خبر : 150944
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 14:59
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:داور دوم در چند صحنه اشتباهات زیادی داشت

عراقی زاده:داور دوم در چند صحنه اشتباهات زیادی داشت
قائم مقام گیتی پسند از اشتباهات داوری بازی با محمد سیما گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص دیدار رفت این تیم در شهر قم گفت : سرمربی ، کادر و همچنین همه بازیکنان تیم کاملاً با تمرکز بالا و حرفه ای این بازی را آغاز نمودند و تا پایان بر بازی مسلط بودند.
وی گفت : البته بازیکنان ما اینقدر حرفه ای هستند که در باد این برد نخوابند و می دانند که تنها نیمه اول بازی با تیم قدرتمند سوهان محمد سیما را برده اند و نیمه دوم در اصفهان را نیز باید با جدیت و تمرکز بالا آغاز نمایند.
عراقی زاده در خصوص داوری دیدار محمد سیما و گیتی پسند گفت : متاسفانه داور دوم این دیدار در چندین صحنه اشتباهات زیادی داشت همچون صحنه پنالتی که از حمید احمدی به اشتباه گرفت و تصمیم غلط خود را با دادن یک کارت زرد بی مورد تکمیل نمود.
قائم مقام گیتی پسند گفت : قرار نیست که اگر ما با ۴ گل جلو باشیم داور کارت اشتباه به بازیکن ما نشان دهد این اشتباه در آینده سرنوشت سرمایه گذاری و برنامه ریزی یک مجموعه را به باد فنا خواهد داد.
وی در پایان گفت : از کمیته داوران درخواست می نمایم در چیدمانها هر دو داور را از داوران مسلط بگذارند تا اینچنین اشتباهاتی در پلی آف رخ ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

داوری های امسال به طرز کاملا مشکوکی به سود گیتی پسنده و از حالا دارن فرار رو به جلو میکنن امیدوارم هیچ ربطی به انتخاب جنتی دو هییت رئسه نداشته باشه
در تمام بازیها ۴ نفر از کنار زمین تیم رو کوچ میکنن و معلوم نیست کی به کیه داوران چهارم هم دریغ از یک تذکر
داوری بازیهای مس رو با گیتی مقایسه کنین میفهمین چه خبره امسال
اما گیتی با وجود ادم کوچیکی مثل عراقیزاده بازم هیچی نمیشه