کد خبر : 151044
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 10:04
-

تیم ملی به دنبال بازی حریف آسیایی

تیم ملی به دنبال بازی حریف آسیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که هنوز حریف مناسبی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیدا نشده احتمال دارد تیم ایران با یکی از تیم‌های آسیایی بازی کند. به گزارش ایسنا، یکی از چالش‌های مهم پیش روی تیم ملی فوتسال نبود حریف تدارکاتی مناسب در آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که هنوز حریف مناسبی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیدا نشده احتمال دارد تیم ایران با یکی از تیم‌های آسیایی بازی کند.

به گزارش ایسنا، یکی از چالش‌های مهم پیش روی تیم ملی فوتسال نبود حریف تدارکاتی مناسب در آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم پیش از حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیاست. اردوی تیم ملی فوتسال در شرایطی از اوایل بهمن ماه استارت می‌خورد که این اردو آخرین و مهمترین اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان اصلی است و تیم کشورمان پس از آن راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد با این حال نبود حریف تدارکاتی مناسب باعث دغدغه خاطر کادرفنی شده است.

در این بازه زمانی تیم‌های قدرتمند قاره‌های مختلف درگیر بازی‌های قهرمانی قاره خود هستند و عملا در فیفا دی‌ها امکان بازی مناسب نیست. با این حال کمیته فوتسال از مدتی قبل رایزنی با چند تیم را آغاز کرده تا بلکه حریف مناسبی برای تیم ملی پیدا شود. از سوی دیگر شنیده می‌شود یکی از تیم‌های آسیایی نیز که شرایط خوبی دارد برای بازی با ایران اعلام آمادگی کرده و احتمال این که این بازی قطعی شود زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.