کد خبر : 151545
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 13:24
-

افضل: با به وجود آوردن حاشیه نمی‌توانند ما را از قهرمانی دور کنند / هنوز وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست

افضل: با به وجود آوردن حاشیه نمی‌توانند ما را از قهرمانی دور کنند / هنوز وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره رای کمیته انضباطی که منجر به جریمه او شد بیان داشت: این رای مربوط به ۲ ماه قبل است. زمانی که ما در یکی از بازی‌های لیگ برتر به میدان رفتیم، بعد از آن مسابقه من مصاحبه‌ای انجام دادم و راجع به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره رای کمیته انضباطی که منجر به جریمه او شد بیان داشت: این رای مربوط به ۲ ماه قبل است. زمانی که ما در یکی از بازی‌های لیگ برتر به میدان رفتیم، بعد از آن مسابقه من مصاحبه‌ای انجام دادم و راجع به داوری گفتم که برخی از داوران ما به شکلی هدایت شده در بازی‌ها سوت می‌زنند و همین موضع باعث شد، عده‌ای از افرادی که هیچ گاه دوست نداشته اند پیشرفت تیم ما را ببینند، با به وجود آوردن چنین صحبت‌هایی تیم ما را به حاشیه کشانده تا تمرکز ما را به هم بریزند. مطمئن باشید این مسائل هیچ گاه نمی‌تواند ما را از هدفمان که قهرمانی در لیگ برتر است دور کند و تمام بازیکنان و کادر فنی امسال عزم خود را جزم کرده اند که بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی مس سونگون درباره وضعیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان داشت: تیم ملی امسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کار بسیار سختی دارد. فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده و تمام تیم‌ها برای قهرمانی به این مسابقات می‌آیند. تیم ملی ما هم باید در تمام خطوط، چه دفاع و چه حمله با تمرکز بالا وارد مسابقات شود که قطعا این موضوع را خود ناظم الشریعه از همه بهتر می‌داند. گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم به اعتقاد من نمی‌تواند چندان گروه سختی باشد، چرا که عربستان و کره جنوبی در فوتبال کاری نمی‌توانند در برابر ما انجام بدهند، دیگر چه برسد به فوتسال که تیم ما از قدرت‌های جهان است. فقط کار ما در برابر تایلند کمی سخت است که امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم این تیم را هم شکست داده تا برای سیزدهمین سال متوالی قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم.

علیرضا افضل همچنین درباره اینکه آیا فصل بعد هم قرار است در مس بماند خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. باید ابتدا بازی‌های پلی آف را برگزار کنیم تا بعد از آن مشخص شود که آیا می‌مانم یا خیر. هنوز راجع به ماندن یا رفتن با باشگاه صحبتی نکردم، یک سری شرایط باشگاه دارد و یک سری شرایط هم من دارم. هر مربی دوست دارد در باشگاه بزرگ مس سونگون کار کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم و باید فصل تمام شود تا بعد از آن راجع به این موضوع تصمیم گیری کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره وضعیت این تیم پس از صعود به مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این فصل بسیار خوب کار کرد و خدا را شکر توانستیم در آخرین بازی هم برابر ملی حفاری نتیجه خوبی را کسب کنیم. همچنین موفق شدیم با همت و تلاش بازیکنان باتجربه و جوانی که داریم به مرحله بعد پلی آف صعود کنیم. ملی حفاری یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است که بازی ما با این تیم بسیار سخت و دشوار برگزار شد. با وجود اینکه ما در آن بازی برخی از بازیکنانمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما به اعتقاد من سایر بازیکنان و به خصوص جوانان بسیار خوب کار کردند.

افضل درباره تمرینات این تیم هم گفت: تمرینات تیم را به خاطر تمرینات تیم ملی برای مدتی تعطیل کردیم. در ترکیب تیم ما ملی پوشان زیادی حضور دارند و ما مجبور هستیم با یک سری از بازیکنان جوان تمرین کرده تا خود را برای حضور در مرحله بعد که نمی‌دانیم فعلاً با کدام تیم است آماده کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.