کد خبر : 151529
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 13:18
-

ناصری:رفتار برخی مدیران در حد محلات است/ برای تیم هایشان نقش لیدر را بازی می کنند

ناصری:رفتار برخی مدیران در حد محلات است/ برای تیم هایشان نقش لیدر را بازی می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا ناصری مربی سابق تیم تاسیسات دریایی به تحلیل شرایط لیگ برتر فوتسال پرداخت و در مورد اتفاقات حاشیه ای که در این لیگ رخ داده است گفت: متاسفانه عدم مدیریت صحیح در تیم های لیگ فوتسال باعث بروز اتفاقاتی شده است که زنگ خطر را برای این رشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا ناصری مربی سابق تیم تاسیسات دریایی به تحلیل شرایط لیگ برتر فوتسال پرداخت و در مورد اتفاقات حاشیه ای که در این لیگ رخ داده است گفت: متاسفانه عدم مدیریت صحیح در تیم های لیگ فوتسال باعث بروز اتفاقاتی شده است که زنگ خطر را برای این رشته به صدا درآورده است.

وی ادامه داد: اینکه یک مدیر یا یک سرمربی تیمش را از زمین بیرون بکشد و حاضر به ادامه بازی نشود رفتاری غیرحرفه ای است که مسئولان کمیته انضباطی باید با این رفتارها برخورد کنند و اجازه ندهند اینگونه اقدامات غیرورزشی در فوتسال باب شود.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: سالهاست که در مورد بی توجهی به فوتسال صحبت می کنیم و از آن به عنوان بچه سر راهی در فدراسیون فوتبال یاد می کنیم. اگر مسئولان فدراسیون مراقب همین بچه سر راهی نباشند، فوتسال ایران نابود خواهد شد.

وی که سابقه حضور در تیم های استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه ورزشی اش دارد ادامه داد: درست است که در برخی سالن ها امنیت کامل وجود ندارد اما اگر مدیران تیم ها بتوانند تدابیر لازم را در نظر بگیرند این اتفاقات رخ نمی دهد و فوتسال چهره زشتش را به نمایش نمی گذارد.

ناصری ادامه داد: تصور ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا یا سایر نهادهای بین المللی این رفتارها و این اتفاقات را نمی بینند اما اشتباه می کنیم چرا که تمام اتفاقات در لیگ برتر ایران رصد می شود و زمانی که می خواهند میزبانی بدهند از همین اتفاقات به عنوان یک فاکتور منفی یاد می کنند و مانع از میزبانی رویدادهای بزرگ برای کشورمان می شوند.

مربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به رفتار غیرحرفه ای برخی مدیران باشگاه ها خاطرنشان کرد: رفتاری که برخی مدیران دارند در حد محلات است. برخی مدیران برای تیم هایشان نقش لیدر را بازی می کنند و به جای اینکه به کار مدیریتی برسند و وظایف خودشان را به درستی انجام دهند، روی سکو می روند و بین تماشاگران تیم شان را تشویق می کنند.

رضا ناصری با تاکید بر اینکه مدیران تیم ها باید حرفه ای شوند و دانش اداره تیم را یاد بگیرند ادامه داد: برخی مدیران تیم ها به جای اینکه اصول حرفه ای را در تیم شان اجرا کنند چند «آدم» را اجیر می کنند که برابر خواسته بازیکنان بایستند و حتی آنها را تهدید هم می کنند که دنبال حق شان نباشند.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: رفتاری که برخی مدیران انجام می دهند و اتفاقاتی که در سالن ها رخ می دهد، برای فوتسال ایران سم است چرا که باعث می شود جوانان و علاقمندان از این رشته فراری شوند و به سمت فوتبال یا رشته های دیگر بروند.

وی با هشدار به مسئولان فوتسال کشور گفت: اگر همین نسل فعلی از تیم ملی بروند از آنجایی که پشتوانه قوی نداریم سالها خلا بزرگی در فوتسال ایجاد خواهد شد که اوضاع را بدتر خواهد کرد. مسئولان فوتسال باید به فکر برطرف کردن مشکلات و سروسامان دادن به وضعیت این رشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.