کد خبر : 151834
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:37
-

زارعی : به خاطر رقابت‌های حساس لیگ فشار زیادی روی بازیکنان است

زارعی : به خاطر رقابت‌های حساس لیگ فشار زیادی روی بازیکنان است

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فهیمه زارعی ملی پوش تیم ملی حفاری اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری با کیفیت مطلوبی رو به اتمام است و تیم‌ها عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشته اند. از همین هفته تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص شده و تیم‌های هیئت

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فهیمه زارعی ملی پوش تیم ملی حفاری اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال جاری با کیفیت مطلوبی رو به اتمام است و تیم‌ها عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشته اند. از همین هفته تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف رقابت‌ها مشخص شده و تیم‌های هیئت خراسان رضوی، سایپا تهران، ملی حفاری و مس رفسنجان برای کسب عنوان در فینال بازی‌ها بایکدیگر رقابت می‌کنند.

او تصریح کرد: یکسری تیم‌ها در ابتدای فصل از هر لحاظ خوب هستند، اما در ادامه رقابت‌ها که از نظر حمایت مالی با مشکل مواجه می‌شوند و لیگ را ترک می‌کنند، به سایر باشگاه‌ها و برنامه لیگ لطمه می‌زنند. تیم ما از شهرستان می‌آید و بازی می‌کند و بروز چنین اتفاقاتی برایمان بسیار سخت و ناراحت کننده است.

زارعی افزود: فشار زیادی به خاطر رقابت‌های حساس لیگ امسال روی بازیکنان است و حتی در یکسری از تیم‌ها دختران فوتسالیست ما دچار آسیب دیدگی و پارگی رباط شده اند و در این میان حضور در اردو‌های ملی، کار را سخت‌تر هم می‌کند.

بازیکن تیم ملی حفاری در ادامه گفت: شرایط داوری‌ها در مسابقات لیگ خوب است و به هر حال وقتی سرعت یک بازی بالا می‌رود خطای دید برای داور به وجود می‌آید. در مجموع من مشکلی با قضاوت‌های امسال نداشتم.

زارعی تصریح کرد: جوانانی که در لیگ بازی می‌کنند، بسیار عملکرد خوبی دارند اگر به دنبال آینده‌ای روشن هستند ابتدا باید پشتکارشان را قوی کنند و سپس یک مربی دلسوز و کاربلد در کنار خود داشته باشند تا بتوانند این مسیر را هموارتر کنند. مسئولان باید از جوان تر‌ها حمایت کنند تا استعدادشان نابود نشود و به بازیکنانی باتجربه در سال‌های نزدیک مبدل شوند. متاسفانه زمانیکه تیم ملی فوتسال بانوان کشور ما قهرمان آسیا شد، پاداش این دختران را ندادند. اما امیدوارم مسئولان این جوانان را دلسرد نکنند و به آن‌ها انگیزه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.