کد خبر : 151842
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 13:43
-

۲ تیم از شرکت در مسابقات فوتسال تایلند انصراف دادند

۲ تیم از شرکت در مسابقات فوتسال تایلند انصراف دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال ۶ جانبه تایلند از فردا یکشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها قرار است از یکشنبه ۲ فوریه (۱۳ بهمن) تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) به مدت ۷ روز در تایلند برگزار شود. همچنین در این مسابقات تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان هم حضور خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال ۶ جانبه تایلند از فردا یکشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها قرار است از یکشنبه ۲ فوریه (۱۳ بهمن) تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) به مدت ۷ روز در تایلند برگزار شود. همچنین در این مسابقات تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان هم حضور خواهد داشت. ابتدا قرار بود تیم ملی فوتسال بزرگسالان در این مسابقات حاضر شود، اما به دلیل تداخل با تمرینات تیم ملی، کمیته فوتسال تصمیم گرفت که ملی پوشان زیر ۲۰ سال کشورمان را به این مسابقات اعزام کند تا هم بازیکنان با هم بیشتر آشنا شوند تا هم برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا با یکدیگر هماهنگ شوند.

مسابقات ۶ جانبه تایلند ابتدا قرار بود با حضور تیم‌های ملی تایلند، ترکمنستان، مالزی، ایران، کویت و تاجیکستان برگزار شود، اما تیم‌های ترکمنستان و کویت تصمیم گرفتند که از شرکت در این رقابت‌ها انصراف دهند و به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات ۲ تیم میانمار و تایلند B را جایگزین این ۲ کشور کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.