کد خبر : 151970
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 19:03
-

اردوی دوم تیم ملی فوتسال لغو نمی شود

اردوی دوم تیم ملی فوتسال لغو نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: در هر صورت این تصمیم با توجه به شرایط موجود منطقی بود. ما باید این اتفاق را به یک فرصت تبدیل کنیم. الان فرصتی برای تیم ملی به وجود آمده است تا به دنبال بازی‌های دوستانه خوب باشیم. با این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه درباره لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: در هر صورت این تصمیم با توجه به شرایط موجود منطقی بود. ما باید این اتفاق را به یک فرصت تبدیل کنیم. الان فرصتی برای تیم ملی به وجود آمده است تا به دنبال بازی‌های دوستانه خوب باشیم. با این تعویق، مسابقات اروپایی هم تمام می‌شود و می‌توانیم سراغ این تیم‌ها هم برویم. البته باید ابتدا ببینیم مسابقات قهرمانی آسیا چند روز به تعویق خواهد افتاد.

وی افزود: در این فرصت می‌شود یک برنامه‌ریزی خوب هم انجام داد و مرحله پلی‌آف لیگ برتر را تمام کرد. در این مورد هم باید با جابری (سرپرست سازمان لیگ فوتسال) یک جلسه برگزار کنیم و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که «با اتفاقات پیش آمده آیا دیدار دوستانه با عراق هم تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت یا خیر؟»، گفت: صد درصد همین‌طور است. با این وضعیت احتمال دارد بازی با عراق لغو شود. البته باز هم بستگی دارد مسابقات در چه تاریخی برگزار شود.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه به نظرش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در چه زمانی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: من این‌طور فکر می‌کنم که نهایتاً AFC می‌تواند بازی‌ها را در فروردین ماه برگزار کند، چون به جز این تاریخ، فیفادی دیگری وجود ندارد. البته این نظر من است.

وی در مورد مرحله اول اردوی تیم ملی نیز یادآور شد: خیلی عالی بود، بچه‌ها واقعاً کمک کردند و یک هفته سخت را پشت‌ سر گذاشتیم. از یک طرف ما پیگیر مسائل اردویی و مالی بچه‌ها بودیم و از طرف دیگر واقعاً فدراسیون به لحاظ امکانات خیلی به ما کمک کرد. خوشبختانه بخشی از پاداش‌ها هم پرداخت شد و قول دادند مابقی حقوق و مزایا  هم پرداخت شود. این اتفاق به مربی و بچه‌ها انگیزه می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در پاسخ به این پرسش که «با توجه لغو مسابقات  آیا مرحله بعدی اردوی تیم ملی روز پنجشنبه آغاز خواهد شد یا خیر؟»، گفت: مرحله بعد اردو از پنجشنبه تا دوشنبه هفته بعد خواهد بود و قطعاً این مرحله را هم برگزار خواهیم کرد، چون اگر مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ را هم برگزار کنیم، به این زودی نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.