کد خبر : 151881
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 10:23
-

بهاروند:در تلاش هستیم ، باقی مطالبات هم پرداخت شود/الویت ما ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی است

بهاروند:در تلاش هستیم ، باقی مطالبات هم پرداخت شود/الویت ما ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی است

   به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  این نشست با حضور حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، ابراهیم شکوری و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد. پس از توضیحات کاملی که از سوی کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت تیم و روند آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا و

   به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  این نشست با حضور حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، ابراهیم شکوری و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد.

پس از توضیحات کاملی که از سوی کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت تیم و روند آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ عنوان شد، سرپرست فدراسیون تاکید کرد: الویت فعلی ما در فدراسیون ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی فوتسال است. مسابقات اسفندماه اهمیت زیادی دارد و همه از شرایط مسابقات و نزدیک شدن رقابت تیم‌ها در قاره آگاه هستیم.

بهاروند ادامه داد: باید آرامش تیم به طور کامل حفظ شود که این وظیفه کادرفنی است. ما هم حمایت‌های همه جانبه‌ای خواهیم داشت و در بخشی از برنامه حمایتی که داریم، پرداخت برخی معوقات مالی و پاداش تیم را انجام دادیم و در تلاش هستیم که تا پیش از اعزام تیم، باقی مطالبات هم پرداخت شود.

در پایان نیز سرپرست دبیرکلی فدراسیون تاکید کرد که فدراسیون از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد و همه بخش‌ها تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال به کار خواهند گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.