کد خبر : 151967
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 18:47
-

زمان احتمالی برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

زمان احتمالی برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا
با توجه به لغو بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا در اسفند امسال،کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان زیادی برای برگزار نکردن این بازی‌ها ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شیوع بیماری کرونا در قاره آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد تا برای سلامت بازیکنان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که اسفندماه امسال در ترکمنستان برگزار می‌شود را لغو و به تاریخ جدیدی موکول کند. این کنفدراسیون هنوز به جمع بندی در مورد تاریخ جدید نرسیده و منتظر است تا وضعیت این بیماری و شیوع آن متوقف شود تا در مورد زمان جدید تصمیم‌گیری کند اما با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی فرصت زیادی برای به تعویق انداختن این بازی‌ها نیست.

تنها فیفا دی پیش رو فروردین ماه امسال است که احتمال برگزاری بازی‌ها در این ماه زیاد است. از طرفی در تقویم قبلی بازی‌ها مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد که به دلیل نزدیکی به مسابقات جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناچار شد تغییری در تقویم بازی های ایجاد کرده و این مسابقات را زودتر برگزارکند.

به همین دلیل از آنجایی که باید زودتر ۵ نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۲۰ که شهریورماه ۱۳۹۹ در لیتوانی برگزار می‌شود مشخص شوند عملا امکان برگزاری دیر هنگام این بازی‌ها نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا نهایتا باید تا نیمه اردیبهشت ماه ۹۹ این بازی ها را برگزار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.