کد خبر : 151914
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:19
-

شمس : صانعی مربی بدنساز را به صادقی ترجیح داد / من و پرهیزکار به عنوان مهمانان ویژه به تایلند دعوت شدیم

شمس : صانعی مربی بدنساز را به صادقی ترجیح داد / من و پرهیزکار به عنوان مهمانان ویژه به تایلند دعوت شدیم
عضو کمیته فنی فوتسال گفت: از مربیان بدنساز و دروازه بان تیم ملی امید فقط یک نفر می‌توانست به تایلند بیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال ، در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی تیم ملی امید مربی دروازه بان‌های خود را به این رقابت‌ها اعزام نکرد اظهار داشت: ما برای این مسابقات ۱۹ نفر را باید با خودمان به تایلند می‌بردیم. از بین این ۱۹ نفر ۱۴ نفر به عنوان بازیکن، ۳ نفر به عنوان مربی و ۲ نفر هم به عنوان مهمانان ویژه قرار بود در این مسابقات حضور داشته باشند. از بین مربی دروازه بان و بدنساز تیم ملی، علی صانعی فقط می‌توانست یک نفر را با خود به تایلند بیارود. با توجه به آن که سطح این باز‌های خیلی بالا است و بازیکنان نیاز به تمرینات ریکاروی و بدنسازی دارند، به همین دلیل صانعی سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت که مریی بدنساز را با خود به تایلند بیارود. در نهایت صانعی با صحبت‌هایی که با کاظم صادقی مربی دروازه بانان تیم ملی انجام داد، از او خواست که در این تورنمنت حضور نداشته باشد.

من و پرهیزکار به عنوان مهمانان ویژه به تایلند دعوت شدیم

شمس درباره اینکه عده‌ای می‌گویند رئیس کمیته فوتسال به جای مربی دروازه بانان در این مسابقات حضور پیدا کرده خاطر نشان کرد: خیر به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. من و داوود پرهیزکار به عنوان مهمانان ویژه به این مسابقات دعوت شده ایم و همان طور که گفتم صانعی فقط می‌توانست ۳ مربی با خود به تایلند بیاورد که ترجیح داد مربی بدنساز را با خود بیاورد و اینکه عده‌ای می‌گویند داوود پرهیزکار به جای صادقی به تایلند آمده دروغ محض است و به هیچ عنوان این صحبت‌ها درست نیست.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره بازی دوستانه تیم ملی که قرار است اواخر بهمن ماه برابر عراق برگزار کند بیان داشت: گویا عراق اخیراً جزء کشور‌های اروپایی به شمار می‌رود که سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم گرفته با این تیم بازی کند. زیرا ما از مدت‌ها قبل اصرار داشتیم که ناظم الشریعه با تیم‌های آسیایی، چون تایلند، لبنان و کویت بازی کند که این تیم‌ها موفق شدند به مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کنند، اما سرمربی تیم ملی به هیچ عنوان راضی به بازی کردن با این تیم‌ها نشد. حالا چه شده که راضی به بازی کردن با تیم ملی عراقی شده که اصلاً به جام ملت‌های آسیا صعود نکرده را من دیگر نمی‌دانم و باید این سوال را از خودناظم الشریعه پرسید.

تیم ملی فوتسال عراق از نظر فنی هیچ کمکی به ما نمی‌کند

شمس درباره سطح فنی تیم ملی فوتسال عراق هم گفت: تیم ملی فوتسال عراق از نظر فنی هیچ کمکی به تیم ملی ما نخواهد کرد و به نوعی می‌توان گفت که بازی با این تیم یک دیدار بسیار ساده برای ملی پوشان ما خواهد بود تا بتوانند در شرایط مسابقات قرار بگیرند، وگرنه همان طور که گفتم بازی با تیم ملی عراق به هیچ وجه به ما کمک نخواهد کرد.

عضو کمیته فنی فوتسال در پایان درباره مطالبات پرداخت شده بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: این مطالبات از مدت‌ها قبل قرار بود توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود. خدا را شکر حدود ۴۰ درصد این معوقات روز گذشته پرداخت شد تا بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا به مسابقات جام ملت‌های آسیا بروند. امیدوارم که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بتواند بهترین نتیجه خود را کسب کند و به عنوان اولین تیم به رقابت‌های جام جهانی لیتوانی صعود کند.

شمس شرایط تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در رقابت‌های دوستانه تایلند اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بازیکنان پس از پیروزی در بازی دیروز برابر تاجیکستان بسیار خوب است. به اعتقاد من بازیکنان تیم ملی امید روز گذشته بازی بسیار خوبی را برگزار کردند. همچنین تاجیکستان هم از تیم‌های بسیار خوب و پر قدرت آسیا است که در ترکیب خود از ملی پوشان بزرگسال و با تجربه برخوردار است و تیم ملی امید ما هم موفق شد در برابر آن‌ها با یک نمایش فوق العاده، نتیجه بسیار خوبی را کسب کند و امیدوارم که در بازی امروز هم برابر مالزی بتوانیم نتیجه مناسب را کسب کنیم.

مسابقات دوستانه تایلند به تیم ملی امید کمک زیادی می کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه مسابقات دوستانه تایلند تا چه حدی می‌تواند به تیم ملی امید ما در رقابت‌های آینده و به خصوص مقدماتی قهرمانی آسیا کمک کند بیان داشت: حضور در این رقابت‌ها می‌تواند به بازیکنان جوان ما بسیار کمک کند. ابتدا قرار بود تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کند، اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد که در این تورنمنت حضور نداشتنه باشد و به همین دلیل این یک فرصت بسیار خوبی بود برای علی صانعی و تیمش که بتوانند نهایت استفاده را از این رقابت‌ها ببرند و امیدوارم که در پایان این مسابقات بازیکنان تیم ملی امید بتوانند تجربه کافی را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.