کد خبر : 151916
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:22
دسته‌بندی نشده
-

عزم جدی سرپرست فدراسیون فوتبال برای سر و سامان دادن به وضعیت فوتسال

عزم جدی سرپرست فدراسیون فوتبال برای سر و سامان دادن به وضعیت فوتسال
سرپرست موقت فدراسون فوتبال در جلسه‌ای که با رئیس کمیته فوتسال داشت مطالبات ملی پوشان فوتسال را پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که هفته گذشته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالبات بازیکنان تیم ملی  تصمیم به کناره گیری از سمت خود کرد، از آن موقع تا الان فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بتواند بخشی از پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی را پرداخت کند.

حال این تلاش ها جواب داده و روز گذشته فدراسیون فوتبال موفق شد چیزی حدود ۴۰ درصد از پاداش های معوقه بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت کند. از نکات جالب توجه در این مورد، عده‌ای این موضوع را مربوط به جلسه‌ای که روز جمعه بین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در شیراز داشت، دانستند. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که در آن جلسه فقط وزیر ورزش و جوانان به صحبت‌های سرمربی تیم ملی گوش کرد و قرار شد به زودی برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم ملی فوتسال تصمیماتی گرفته شود.

گویا پرداخت پول ملی پوشان فوتسال مربوط به صحبت‌هایی است که داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در جلسه‌ای که با حیدر بهاروند سرپرست موقت فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل داشته است و بهاروند هم قرار بود این پول را تا زمان شروع تمرینات تیم ملی پرداخت کند. حالا همزمان با شروع تمرینات ملی پوشان فوتسال این معوقات هم به بازیکنان پرداخت شد.

یک منبع آگاه در کمیته فوتسال اعلام کرد: از مدت‌ها قبل در جلسه‌ای که بین داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال با حیدر بهاروند سرپرست موقت فدراسیون فوتبال برگزار شد، صحبت‌هایی راجع به پاداش‌های بازیکنان تیم ملی شد و در پایان آن نشست قرار شد که پول بازیکنان تیم ملی فوتسال تا قبل از آغاز جام ملت‌ها پرداخت شود. خدا را شکر حدود ۴۰ درصد آن دیروز به حساب بازیکنان پرداخت شد و قرار است ما بقی آن هم تا قبل از جام ملت‌های آسیا پرداخت شود تا بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا به مسابقات جام ملت‌های آسیا بروند.

او گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند این پرداخت پول مربوط به جلسه‌ای است که ناظم الشریعه با وزیر ورزش و جوانان داشته به هیچ عنوان صحت ندارد و در آن جلسه وزیر فقط صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتسال را شنید و قرار شد که بعداً کار‌هایی صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.