کد خبر : 151922
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:43
-

محمدی :در اردوی قبلی با هماهنگی با کادر فنی و شخص سرمربی تیم ملی حضور نداشتم

محمدی :در اردوی قبلی با هماهنگی با کادر فنی و شخص سرمربی تیم ملی حضور نداشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش تیم فوتسال گازپروم گفت: با هماهنگی کادر فنی تیم ملی از اردوی بعدی به تمرینات ملحق خواهم شد. سپهر محمدی افزود: آخر این هفته در لیگ روسیه یک بازی مهم داریم و پس از آن به ایران می‌آیم تا به تمرینات تیم ملی ملحق شوم.بازیکن شاغل در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش تیم فوتسال گازپروم گفت: با هماهنگی کادر فنی تیم ملی از اردوی بعدی به تمرینات ملحق خواهم شد.

سپهر محمدی افزود: آخر این هفته در لیگ روسیه یک بازی مهم داریم و پس از آن به ایران می‌آیم تا به تمرینات تیم ملی ملحق شوم.
بازیکن شاغل در لیگ روسیه ادامه داد: در این مدت لیگ روسیه بخاطر حضور تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا تعطیل بود، اما باشگاه ما در دو نوبت صبح و عصر تمرینات پرفشاری داشت و از آمادگی بالایی برخوردار هستم. بعد از اتمام بازی‌های تیم ملی روسیه این هفته لیگ این کشور برگزار میشود.
دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران درخصوص اینکه کی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود گفت: در اردوی قبلی با هماهنگی با کادر فنی و شخص سرمربی تیم ملی حضور نداشتم، اما از اردوی بعدی به تمرینات تیم ملی ملحق خواهم شد و امیدوارم با درایت سرمربی و تلاش و غیرت بچه‌ها عناوین گذشته را تکرار کنیم و ایران نشان دهد پادشاه فوتسال آسیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.