تمرینات مس سونگون شنبه آغاز میشود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات تیم فوتسال مس سونگون جهت حضور در مرحله نیمه نهایی رقابتهای پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است از روز شنبه ۱۹ بهمن ماه بدون حضور بازیکنان ملی پوش زیر نظر علیرضا افضل شروع شود. هدف از برگزاری این تمرینات آماده سازی تیم برای حضور در رقابتهای پلی
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات تیم فوتسال مس سونگون جهت حضور در مرحله نیمه نهایی رقابتهای پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است از روز شنبه ۱۹ بهمن ماه بدون حضور بازیکنان ملی پوش زیر نظر علیرضا افضل شروع شود.
هدف از برگزاری این تمرینات آماده سازی تیم برای حضور در رقابتهای پلی آف لیگ برتر فوتسال است.
به گفته آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال بازی ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین قرار است در سمنان برگزار شود، اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰