کد خبر : 152014
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 15:46
-

تکلیف ادامه لیگ فوتسال پس از جلسه با سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود

تکلیف ادامه لیگ فوتسال پس از جلسه با سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از این که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا را به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق انداخت، باشگاه‌های حاضر در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال خواستار برگزاری ادامه این بازی‌ها و اتمام آن تا پایان سال هستند.  اتفاقی که به نظر منطقی می‌رسد و در وضعیت فشرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از این که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا را به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق انداخت، باشگاه‌های حاضر در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال خواستار برگزاری ادامه این بازی‌ها و اتمام آن تا پایان سال هستند.

 اتفاقی که به نظر منطقی می‌رسد و در وضعیت فشرده بازی‌های ملی و باشگاهی  کمک حال تیم ملی هم خواهد بود. از طرفی هنوز زمان جدید بازی‌های قهرمانی آسیا مشخص نشده و در همین زمینه قرار است سازمان لیگ پس از مشورت با سرمربی تیم ملی در مورد بازی‌های پلی‌آف تصمیم گیری کند.

قرار است آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ اوایل هفته آینده جلسه‌ای را با ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کرده و پس از دریافت برنامه‌های جدید آماده سازی تیم ملی، در مورد زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

حق شهروند ساری رو باز هم خوردید متاسفیم برای فدراسیون