کد خبر : 152018
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 16:30
-

جابری: رای کمیته انضباطی در خصوص بازی در سمنان قابل تجدید نظر است!/هنوز زمان دقیق بازی ۲ تیم شهروند و ستارگان مشخص نیست

جابری: رای کمیته انضباطی در خصوص بازی در سمنان قابل تجدید نظر است!/هنوز زمان دقیق بازی ۲ تیم شهروند و ستارگان مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: قرار است بازی شهروند با ستارگان در سمنان برگزار شود، اما هنوز زمان دقیق این مسابقه مشخص نیست. آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال  درباره رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر بازی چهارم بین ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: قرار است بازی شهروند با ستارگان در سمنان برگزار شود، اما هنوز زمان دقیق این مسابقه مشخص نیست.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال  درباره رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر بازی چهارم بین ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین اظهار داشت: کمیته انضباطی در نهایت رای این دیدار را صادر کرد و قرار شد بازی چهارم این ۲ تیم در زمین بی طرف برگزار شود. طبق اعلام این رای قرار است بازی این ۲ تیم در شهر سمنان برگزار شود. این رای برای هر ۲ تیم شهروند و ستارگان قابل تجدید است و هر ۲ تیم می‌توانند نسبت به این رای اعتراض داشته باشند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره تاریخ دقیق برگزاری این مسابقه گفت: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مسابقه تعیین نکرده ایم. ابتدا منتظر هستیم تا ببینیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تاریخی را برای آغاز جام ملت‌های آسیا اعلام می‌کند تا بر اساس آن بتوانیم زمان بازی ۲ تیم شهروند و ستارگان را مشخص کنیم.

جابری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مرحله نیمه نهایی پلی آف قبل از آغاز جام ملت‌ها برگزار شود بیان داشت: همان طور که گفتم هنوز زمان دقیق بازی‌های جام ملت‌های آسیا مشخص نشده و از سوی دیگر هم هنوز معلوم نیست کدانم تیم به عنوان تیم چهارم به مرحله نیمه نهایی پلی آف صعود می‌کند. بعد از مشخص شدن همه این مسائل، با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و در آن جلسه راجع به چگونگی بازی‌های نیمه نهایی پلی آف تصمیم گیری خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

aaaa چهارشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۹

باور کنید اگر ۶ ماه دیگر هم جام ملتهای اسای عقب بیفتد اینها برای برگزاری پلی اف وقت کم می اورند
مدیریت دو پهلو و مسخره