کد خبر : 152073
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 17:27
-

اسماعیل پور:تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا به سود ما است

اسماعیل پور:تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا به سود ما است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«احمد اسماعیل‌پور» در خصوص تعویق رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا افزود: به شخصه دوست داشتم این بازی‌ها در زمان مقرر برگزار می‌شد اما حالا که این رقابت‌ها به تعویق افتاده‌ است، زمان خوبی است تا تیم ملی فوتسال با آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها حاضر شود. پیش از این قرار بود رقابت‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«احمد اسماعیل‌پور» در خصوص تعویق رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا افزود: به شخصه دوست داشتم این بازی‌ها در زمان مقرر برگزار می‌شد اما حالا که این رقابت‌ها به تعویق افتاده‌ است، زمان خوبی است تا تیم ملی فوتسال با آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها حاضر شود.

پیش از این قرار بود رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا  و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ در کشور ترکمنستان برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به تعویق افتاد.

 وی همچنین در مورد اردوی اخیر تیم ملی فوتسال، اظهار داشت:  اردو خوبی داشتیم که در آن تمرینات بدنی مفیدی انجام دادیم و از لحاظ بدنی به مرز آمادگی رسیدیم. اردو بعدی تیم ملی فوتسال هم ۱۷ بهمن برگزار می‌شود که امیدوارم در این اردو به هماهنگی بیشتر برسیم و کارهای تاکتیکی را مرور کنیم.

اسماعیل‌پور در مورد پیشنهاد تیم فوتسال گیتی ‌پسند به فدراسیون مبنی بر برگزار نشدن اردو بعدی تیم ملی گفت: تیم گیتی‌پسند پیشنهاد خوبی داده‌ و برای تیم‌های حاضر در پلی‌آف بهتر است که هرچه زودتر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شود. اما باید شرایط تیم ملی هم در نظر گرفته‌ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.