کد خبر : 152137
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:31
-

رضازاده :لیگ نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود / تیم ملی کشور برای موفقیت نیاز به جوان گرایی دارد

رضازاده :لیگ  نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود  / تیم ملی کشور  برای موفقیت نیاز به جوان گرایی دارد

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار داشت: سطح لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود و هیچ تیمی پیش از آغاز مسابقه نمی‌گفت که بازی آسانی در این هفته پیش رو دارد و تمام بازی‌ها سختی خودش را داشت. سطح داوری‌ها روی مسابقات تاثیر زیادی گذاشت و می‌توان گفت به مراتب

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار داشت: سطح لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود و هیچ تیمی پیش از آغاز مسابقه نمی‌گفت که بازی آسانی در این هفته پیش رو دارد و تمام بازی‌ها سختی خودش را داشت. سطح داوری‌ها روی مسابقات تاثیر زیادی گذاشت و می‌توان گفت به مراتب کیفیت بازی‌ها بالاتر از قضاوت داوران لیگ بود. ۶۰ درصد تیم‌ها از داوری‌های امسال ناراضی بودند.

او تصریح کرد: حضور نیافتن تیمی در بازی با حریفش تاثیر زیادی روی لیگ می‌گذارد و وقتی تیمی در یک بازی شرکت نمی‌کند، روح جوانمردی فوتبال را زیر سوال می‌برد، چون این یک حرکت بسیار غیر حرفه‌ای است.

رضازاده افزود: در مرحله پلی آف لیگ امسال شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود که تا لحظه آخر پیش بینی نتایج این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. تیم حفاری در جدول اول است و باید به مصاف سایپا برود و ۲ تیم مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی بایکدیگر بازی دارند و در مجموع شاهد دیدار‌های جذابی خواهیم بود.

سرمربی تیم رهیاب تهران در ادامه گفت: وقتی حامیان مالی در لیگ برتر فوتسال بانوان نباشند، به طبعیت از آن کیفیت مسابقات پائین می‌آید و بالعکس زمانی که اسپانسر‌های قوی تیم داری می‌کنند، بازیکنان خوب پخش می‌شوند و سطح فوتسال بانوان ارتقا پیدا می‌کند. تیم ملی کشور ما هم برای موفقیت در سال‌های آتی نیاز به جوان گرایی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.