کد خبر : 152178
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 14:30
-

میزبانی تایلند برای فوتسال قهرمانی آسیا قوت گرفت

میزبانی تایلند برای فوتسال قهرمانی آسیا قوت گرفت
شانس تایلند برای میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا بیشتر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال دوستانه که اخیرا در تایلند برگزار شد، با قهرمانی این کشور به پایان رسید. همچنین در این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان هم حضور داشت و توانست در پایان با قرار گرفتن در جایگاه سومی به کار خودش در این مسابقات پایان دهد. در همین حال شنیده می شود که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قصد دارند رقابت های جام ملت ها در این کشور برگزار کنند.

حسین شمس که به همراه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تایلند سفر کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهر هاتجاری، محل مسابقاتی که تیم ملی زیر ۲۰ سال در آن جا بازی داشت، یک شهرمسلمان خیز است و در این شهر هیچ نوع علائمی خطری مبنی بر ویروس کرونا وجود ندارد. همچنین در این کشور و به خصوص شهر هاتجاری مردم همه در سلامتی کامل هستند. حتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در این جا حضور دارند و آن‌ها هم هیچ خبری مبنی بر وجود ویروس کرونا اعلام نکردند.

او ادامه داد: تایلندی‌ها در این مسابقات دوستانه میزبانی بسیار خوبی را انجام دادند. آن‌ها موفق شدند این بازی‌ها را به بهترین کیفیت ممکن برگزار کنند. همان طور که گفتم هم بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان و هم دیگر کشور‌ها همگی در سلامتی کامل هستند و طبق برنامه ریز صورت گرفته شده قرار است بازیکن تیم ملی امید بامداد فردا به تهران برسند. حال خبر‌هایی به گوش رسیده مبنی بر اینکه قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا مکان مسابقات جام ملت‌های آسیا را تغییر دهد و با توجه به اینکه تایلندی‌ها موفق شدند در رقابت‌های دوستانه میزبانی خوبی داشته باشند و هم اینکه هیچ نوع علائمی مبنی بر وجود ویروس کرونا در این کشور دیده نشده، این احتمال وجود دارد که مسئولان AFC بخواهند بازی‌های جام ملت‌ها را در تایلند برگزار کنند تا هر چه زودتر تکلیف تیم‌های صعود کرده به مسابقات جام جهانی هم مشخص شود.

لازم به ذکر است که مسابقات فوتسال جام ملت‌ها در حال حاضر در بیشتر کشور‌ها برگزار شده و تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های صعود کرده به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی مشخص شده است. جالب است تنها قاره‌ای که هنوز مسابقاتش آغاز نشده آسیا است و باید دید که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روز‌های آینده چه تصمیمی را برای برگزاری این رقابت‌ها خواهند گرفت و اگر قرار باشد مسئولان AFC مکان بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تغییر دهند، به احتمال بسیار زیاد زمان برگزاری این مسابقات، اوایل فروردین ماه ۹۹ خواهد بود.

گفتنی است مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا ابتدا قرار بود از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود، اما با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق افتاده و هنوز زمان و مکان دقیق این بازی‌ها مشخص نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.