کد خبر : 152258
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 22:58
-

ناظم الشریعه: هنوز نامه‌ای از آرژانتینی‌ها به دست ما نرسیده است / تعویق جام ملت‌ها به ضرر تیم ملی فوتسال خواهد بود

ناظم الشریعه: هنوز نامه‌ای از آرژانتینی‌ها به دست ما نرسیده است / تعویق جام ملت‌ها به ضرر تیم ملی فوتسال خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره لغو بازی دوستانه با تیم های ملی فوتسال ایران و آرزانتین اظهار داشت: هنوز هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین به دست ما نرسیده است. کمیته فوتسال در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره لغو بازی دوستانه با تیم های ملی فوتسال ایران و آرزانتین اظهار داشت: هنوز هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین به دست ما نرسیده است. کمیته فوتسال در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم ملی بتواند بازی‌های خوبی را با تیم‌های سطح اول جهان برگزار کند. اینکه برخی می‌گویند بازی با آرژانتین لغو شده، فقط گمانه زنی رسانه‌ای است و همان طور که گفتم هنوز هیچ نامه رسمی از سوی آرژانتینی‌ها به دست ما نرسیده و ما همچنان منتظر نامه جواب این کشور هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: تا زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نکند چه زمانی قرار است بازی‌های جام ملت‌های آسیا برگزار شود ما نمی‌توانیم برنامه ریزی خوبی درباره بازی‌های دوستانه داشته باشیم. ابتدا باید ببنیم مسابقات جام ملت‌ها چه زمانی آغاز می‌شود تا بعد از آن بتوانیم درباره دیدار‌های تدارکاتی تصمیم گیری مناسبی داشته باشیم. من معتقدم اگر AFC بخواهد بازی‌های جام ملت‌ها را در تاریخ فیفا دی یعنی بین ۲۴ تا ۲۷ فروردین ماه برگزار کند، فرصت بسیار کمی است و بعید به نظر می‌رسد در این زمان مسابقات برگزار شود. همچنین اگر قرار باشد مسابقات آسیایی اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود، آن وقت زمان بازی‌ها مصادف می‌شود با ایام ماه مبارک رمضان که آن موقع هم با مشکلات برخی از تیم‌ها مواجه هستیم و من بعید می‌دانم که AFC بخواهد بازی‌های آسیا را در ماه مبارک رمضان برگزار کند.

ناظم الشریعه ادامه داد: از طرفی اگر بنا باشد کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌ها را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کند، آن وقت باید در خرداد ماه این مسابقات انجام شود. به دنبال این موضوع فیفا هم باید مسابقات جام جهانی را با چند ماه تاخیر برگزار کند تا تیم‌های آسیایی فرصت آماده سازی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی را داشته باشند. به هر حال این وسط فقط تیم ملی فوتسال کشورمان ضرر می‌کند و به نوعی می‌توان گفت که ما الان چوب دو سر طلا هستیم و از هر سو که نگاه کنید ما ضرر خواهیم دید. زیرا زمان لازم برای بازی‌های دوستانه را از دست خواهیم داد. در هر صورت امیدوارم که کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چه زودتر تکلیف مسابقات جام ملت‌ها را مشخص کند تا تیم‌های این قاره تکلیف خودشان را برای بازی‌های دوستانه و تدارکاتی بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.