کد خبر : 152348
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 17:41
-

بی‌توجهی سازمان لیگ فوتسال به همزمانی مسابقات پلی آف با فوتبال

بی‌توجهی سازمان لیگ فوتسال به همزمانی مسابقات پلی آف با فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مدیران چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با مسئولان سازمان لیگ برگزار و پس از آن برنامه مراحل نیمه نهایی و فینال این مسابقات مشخص شد. قرار است دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف در روزهای ۵ و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مدیران چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با مسئولان سازمان لیگ برگزار و پس از آن برنامه مراحل نیمه نهایی و فینال این مسابقات مشخص شد. قرار است دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف در روزهای ۵ و ۱۰ اسفند ماه برگزار شود و در صورت تساوی در دیدار رفت و برگشت، بازی سوم روز دوازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد. همچنین پس از مرحله نیمه نهایی، دیدار رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال نیز در روزهای ۱۸ و ۲۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد و در صورت تساوی در تعداد بردها، بازی سوم در تاریخ ۲۶ اسفند ماه در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود تا پرونده لیگ برتر فوتسال در سال جاری بسته شود.

نکته قابل تامل بی توجهی سازمان لیگ به تداخل زمان بازی‌های فینال با مسابقات لیگ برتر فوتبال است که پخش مستقیم بازی‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. ۱۸ اسفند شهر خودرو میزبان ذوب آهن و سپاهان میزبان گل گهر سیرجان است که به احتمال بسیار زیاد کنداکتور شبکه ورزش از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۳۰ در اختیار این دو بازی باشد و با توجه به اینکه شبکه سه نیز برنامه‌ای برای پخش بازی‌های فوتسال ندارد عملا یا باید ساعت بازی رفت فینال تغییر کند یا اینکه قید پخش مستقیم آن زده شود.

 زمان برگزاری بازی‌های برگشت نیز که ۲۳ اسفندماه است با سه بازی دیگر لیگ برتر فوتبال که در همین ساعات برگزار می‌شود تداخل دارد و باز هم مثل بازی رفت یا باید قید پخش مستقیم آن زده شده یا ساعت بازی تغییر کند.

عجیب‌تر اینکه در صورت رسیدن بازی فینال به جدال سوم که قرار است در ۲۶ اسفند برگزار شود، این بازی با جدال ماشین سازی تبریز با پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نساجی تداخل دارد و احتمالا بازی سوم فینال فوتسال هم روی آنتن نرود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.