کد خبر : 152334
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 13:26
-

سرمربی سرشناس فوتسال از ایران می‌رود؟

سرمربی سرشناس فوتسال از ایران می‌رود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهروند ساری روز جمعه در بازی چهارم از دور رقابت‌های یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال برابر تیم فوتسال ستارگان ورامین قرار گرفت و در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد. با این شکست کار شهروند ساری در رقابت‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهروند ساری روز جمعه در بازی چهارم از دور رقابت‌های یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال برابر تیم فوتسال ستارگان ورامین قرار گرفت و در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد. با این شکست کار شهروند ساری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال به پایان رسید و مسئولان این باشگاه باید از الان برای فصل بعد برنامه ریزی‌های دقیقی داشته باشند.

یکی از برنامه‌های فصل بعد باشگاه شهروند ساری جذب چند بازیکن خوب و با تجربه است که بتوانند آن‌ها را در رقابت‌های لیگ برتر کمک کنند. یکی دیگر از برنامه‌های مهم این باشگاه باید حفظ سرمربی تیم باشد. گویا هنوز مسئولان باشگاه شهروند ساری با رضا لک سرمربی خود برای فصل بعد صحبت نکرده اند و هنوز مشخص نیست که آیا این باشگاه تمایل دارد که لک را برای فصل بعد حفظ کند یا خیر؟ آن طور که به نظر می‌رسد گویا خود رضا لک تصمیم دارد فصل بعد را در خارج از ایران سرمربیگری کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است، با توجه به آن که در چند ماه گذشته باشگاه واموس اندونزی با رضا لک برای سرمربیگری این تیم صحبت‌هایی را انجام داد، خود لک از مسئولان این باشگاه درخواست کرده که ادامه مذاکرات را به بعد از بای‌های لیگ برتر کشورمان موکول کنند و حالا که فصل تمام شده این انتظار می‌رود، باشگاه واموس دوباره با رضا لک وارد مذاکره شود و در صورت توافق بین ۲ طرف بعید نیست او فصل بعد را در لیگ اندونزی حضور داشته باشد. جالب است هدایت تیم واموس اندونزی هم اکنون بر عهده رضا فلاح یکی دیگر از مربیان فوتسال کشورمان می‌باشد. این طور که به نظر می‌آید احتمالاً رضا فلاح قصد جدایی از این باشگاه را دارد که مسئولان تیم واموس تصمیم گرفتند که با رضا لک وارد مذاکره شوند. حال باید دید که در نهایت مسئولان باشگاه واموس اندونزی چه تصمیمی را خواهند گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با هدایت سرمربی جوان و با تجربه خود یعنی رضا لک عملکرد بسیار خوبی از خود در مسابقات نشان دهد. به طوری که این تیم در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شد با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی به عنوان یکی از ۸ تیم صعود کننده به مرحله پلی آف قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.