کد خبر : 152336
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 13:29
-

آشنایی با تیم های حاضر در پلی آف لیگ برتر فوتسال

آشنایی با تیم های حاضر در پلی آف لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین منجر به پیروزی تیم ستارگان و صعود این تیم به مرحله بعد رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال شد. به دنبال این موضوع چهره ۴ تیم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف مشخص شد و تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین منجر به پیروزی تیم ستارگان و صعود این تیم به مرحله بعد رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال شد. به دنبال این موضوع چهره ۴ تیم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف مشخص شد و تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین موفق شدند به این مرحله صعود کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده ابتدا قرار است بازی‌های رفت مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ برگزار شود. در این روز تیم‌های سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به عنوان تیم میزبان باید در این مسابقه حاضر شوند. بازی‌های رفت هم قرار است روز شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶ به میزبانی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون برگزار شود. در صورتی که هر کدام از تیم‌ها بتوانند یک مسابقه را پیروز شوند آن وقت بازی سوم باید در همان زمینی برگزار شود که بازی برگشت (اصفهان و تبریز) را در آنجا انجام داده اند.

در زیر به عملکرد هر کدام از تیم‌ها که در این فصل موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند می‌پردازیم:

تیم فوتسال مس سونگون

تیم فوتسال مس سونگون که از سال ۹۳ در لیگ برتر فوتسال کشورمان حضور دارد، در این مدت موفق شده ۲ بار عنوان قهرمانی و یک بار هم عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هم به شمار می‌رود. مس سونگون همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقانم نائب قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد. آن‌ها در سال ۹۷ موفق شدند در فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم تای سون نام ویتنام به برتری دست پیدا کرده و ضمن پیروزی در آن مسابقه توانستند عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورند. همچنین تیم مس سونگون مرداد ماه امسال در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد، اما نتوانست در فینال برابر تیم ناگویای زاپن توفیقی کسب کند و با شکست در برابر این تیم به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست یافت.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که از سال ۸۹ در لیگ برتر حضور دارد در این سال‌ها موفق شده ۲ بار عنوان قهرمانی و ۵ بار هم عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. گیتی پسند در این فصل با جذب چندین بازیکن ملی پوش و با کیفیت، یکی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می‌رود و حمید بیغم سرمربی این تیم در تلاش است تا بتواند سومنی عنوان قهرمانی را با گیتی پستند در لیگ برتر به دست آورد. گیتی پسندی‌ها همچنین موفق شدند یک بار در سال ۹۱ به مقام قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کنند و ۲ بار هم در سال‌های ۹۲ و ۹۶ نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کردند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه

تیم فوتسال سن ایچ ساوه امسال در رقابت‌های لیگ برتر موفق شده عملکرد بسیار فوق العاده‌ای از خود نشان دهد. آن‌ها در این فصل با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی جواد اصغری مقدم موفق شدند در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نتایج بسیار خوبی را کسب کنند. سن ایچی‌ها پس از آن که در سال ۹۶ توانستند جواز حضور در قابت‌های لیگ برتر را کسب کرد، از آن سال به بعد در رقابت‌های لیگ برتر نمایش خوبی از خود نشان دادند و امسال هم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند. تیم سن ایچ ساوه در مرحله بعد رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال باید به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان برود. همچنین آن‌ها موفق شدند در مرحله قبل برابر فرش آرا مشهد، در ۲ مسابقه به پیروزی دست پیدا کرده و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تیم فوتسال ستارگان ورامین

تیم فوتسال ستارگان ورامین که امسال برای اولین بار با این نام در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کرده، موفق شد در این فصل نتایج درخشانی را کسب کند. آن‌ها امسال با خرید امتیاز تیم منصوری قرچک وارد مسابقات شده و موفق شدند در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. ستارگان با سرمربی با تجربه خود یعنی رضا داورزنی در این فصل توانست با شکست حریفان خود پا به مرحله نیمه نهایی بگذارند. ستارگان در بازی آخر خود برابر تیم قدرتمند شهروند ساری به برتری دست پیدا کرده و ضمن پیروزی در آن مسابقه موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی پلی آف را هم کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.