کد خبر : 152391
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:11
-

بارانی :بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند

بارانی :بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند. وی در خصوص بازی تیمش در مرحله پلی آف مقابل سایپا گفت: حریف جزو تیم های خوب لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی در خصوص بازی تیمش در مرحله پلی آف مقابل سایپا گفت: حریف جزو تیم های خوب لیگ بوده و هفته ها در صدر جدول قرار داشت، آنها امسال جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند لذا نباید آنها را دست کم گرفت. قطعا به دنبال برد در این دیدار هستیم اما به خوبی می دانیم که نباید بی گدار به آب بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ادامه داد: شناخت نسبتا خوبی از تیم سایپا داریم، نیلوفر اردلان هدایت این تیم را برعهده دارد و تیم خوبی روانه مسابقات کرده است اما روی هم رفته ما برای برد وارد میدان می شویم و می خواهیم مسابقات پلی آف را با برد آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی بازی های خوبی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: همانگونه که پیش بینی می کردیم در مرحله مقدماتی صدر جدول را به خود اختصاص دادیم و در ادامه تلاش می کنیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

بارانی افزود: بازیکنانمام به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند و همگی برای کسب موفقیت یک دل شده اند. به خوبی می دانیم که در این دیدار باید قدر موقعیت های خود را بدانیم و در امر گلزنی عملکرد خوبی داشته باشیم. 

دیدار تیم های فوتسال بانوان سایپا و ملی حفاری ۳۰ بهمن ماه در زمین تیم سایپا برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.