کد خبر : 152450
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 13:41
-

احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با آرژانتین قبل از جام ملت‌های آسیا

احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با آرژانتین قبل از جام ملت‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از آن که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد، کمیته فوتسال هم تصمیم گرفت تا قبل از مشخص شدن زمان دقیق برگزاری این رقابت ها، با چند کشور خوب و مطرح اروپایی مذاکراتی داشته باشد تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالایی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از آن که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد، کمیته فوتسال هم تصمیم گرفت تا قبل از مشخص شدن زمان دقیق برگزاری این رقابت ها، با چند کشور خوب و مطرح اروپایی مذاکراتی داشته باشد تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالایی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند. شنیده می‌شود که روز شنبه ۳ اسفند ماه قرار است رئیس کمیته فوتسال به همراه اعضای کمیته فنی با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کنند تا در آن جا درباره برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی تصمیم گیری شود.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال تا الان با چند تیم مطرح اروپایی مذاکراتی را داشته و منتظر جواب این کشور‌ها برای برگزاری بازی دوستانه است. اگر کمیته فوتسال بتواند با همه تیم‌های پیشنهادی به توافق دست پیدا کند، احتمال دارد که تیم ملی در قالب رقابت‌های چند جانبه به میدان برود.

از دیگر تیم‌های خوب دنیا که می‌توان بر بازی دوستانه روی آن تا قبل از آغاز جام ملت‌ها حساب کرد، دیدار با تیم ملی آرژانتین است. آلبی سلسته‌ها (لقب تیم آرژانتین) ابتدا قرار بود ۲۰ فروردین ماه به کشورمان بیایند و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار کنند، اما به تعویق افتادن بازی‌های جام ملت‌ها باعث شد برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که تیم ملی فوتسال کشورمان بخواهد پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه با تیم ملی آرژانتین برگزار کند.

اگر آرژانتینی‌ها راضی شوند که قبل از جام ملت‌ها با تیم ملی فوتسال چند بازی دوستانه انجام دهند، قطعاً این بهترین فرصت برای ملی پوشان ما خواهد بود تا بتواند با یکی از بهترین تیم‌های مطرح دنیا بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کند تا با آمادگی و روحیه بالایی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتسال آرژانتین اخیراً در مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی، موفق شد در فینال این رقابت‌ها برابر تیم ملی برزیل به برتری دست پیدا کند و ضمن عنوان قهرمانی آن مسابقات توانست جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را هم کسب کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که کمیته فوتسال در پایان جلسه روز شنبه چه تصمیمی را برای بازی‌های دوستانه تیم ملی خواهد گرفت. امیدوارم هر تصمیم که گرفته می‌شود در پایان منجر به آن شود که تیم ملی فوتسال کشورمان تواند برای سیزدهمین دوره متوالی قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.