کد خبر : 152660
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 15:04
-

احتمال برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتسال در خردادماه

احتمال برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتسال در خردادماه
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به احتمال بسیار زیاد مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا را اوایل خرداد ماه برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که ابتدا قرار بود از ۷ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود، از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق افتاده و هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست.

پیش از این در خبر‌ها اعلام شده بود که قرار است مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شود، اما به دلیل آن که هنوز ویروس کرونا در بیشتر کشور‌های آسیایی از بین نرفته، زمان و مکان دقیق برگزاری این مسابقات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تنها موردی که می‌تواند شانس ایران را برای میزبانی جام ملت‌های فوتسال کم کند

از طرفی شنیده می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات فوتسال جام ملت‌ها را در خرداد ماه یعنی بعد از ایام ماه مبارک رمضان برگزار کند تا همه تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بتوانند به راحتی رقابت‌های خود را در جام ملت‌های آسیا انجام دهند.

اگر قرار باشد مسابقات جام ملت‌ها اوایل خرداد ماه برگزار شود، در آن صورت به دلیل زمان کمی که تا شهریور ماه زمان شروع مسابقات جام جهانی باقی می‌ماند، عملاً تیم‌های آسیایی فرصت چندان زیادی برای آماده سازی خود جهت حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال را نخواهند داشت. مگر آن که فیفا تصمیم بگیرد تاریخ مسابقات جام جهانی فوتسال را تغییر داده تا این رقابت با تاخیر چند ماهه برگزار شود.

طبق اعلام برنامه ریزی فیفا مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.