کد خبر : 152694
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 16:38
-

بیغم: تیم‌های خصوصی دلخوش به پخش تلویزیونی هستند / در بازی برگشت کار ساده تری داریم

بیغم: تیم‌های خصوصی دلخوش به پخش تلویزیونی هستند / در بازی برگشت کار ساده تری داریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در دقایق ابتدایی بازی را بد شروع کردیم، اما در ادامه فوتبال خوبی بازی کردیم و خدا را شکر با تلاش و تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم. حمید بیغم در خصوص بازی روز گذشته (دوشنبه ۵ اسفند) تیمش برابر سن ایچ ساوه اظهار کرد: سن ایچ تیم هماهنگ،

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در دقایق ابتدایی بازی را بد شروع کردیم، اما در ادامه فوتبال خوبی بازی کردیم و خدا را شکر با تلاش و تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

حمید بیغم در خصوص بازی روز گذشته (دوشنبه ۵ اسفند) تیمش برابر سن ایچ ساوه اظهار کرد: سن ایچ تیم هماهنگ، بدون حاشیه و دارای بازیکنان جوانی است. در این گونه بازی‌ها، تیم‌هایی که روی کاغذ ضعیف تر هستند، فوتبال خود را بازی می کنند. تیم ساوه نهایت همکاری را با ما کردند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ روز بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشتیم و آنها در اردوی تیم ملی کارهای بدنسازی انجام داده بودند و با خستگی به تمرینات برگشتند که هماهنگ کردن آنها با دیگر بازیکنان سخت بود.

بیغم در رابطه با عقب افتادن تیمش در ابتدای بازی، افزود: در دقایق ابتدایی بازی را بد شروع کردیم، اما در ادامه فوتبال خوبی بازی کردیم. خدا را شکر با تلاش و تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم گیتی پسند در ارتباط با داوری بازی ادامه داد: ما مربیان نباید در خصوص داوری صحبت کنیم. ناظر داوری این بازی علیرضا رجبی بود که ناظر باتجربه ای است، مربیان از او تعریف کرده‌اند. علیرضا رجبی سنگ صبور مربیان است و به خوبی حرف مربیان را گوش می‌دهد و این باعث می‌شود مربی نسبت به داوری واکنشی انجام ندهد.

وی با اشاره به بدون تماشاگر بودن بازی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و عدم پخش زنده تلوزیونی این دیدار، خاطرنشان کرد: نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال است و در جام جهانی هیچ کدام از ورزش‌های تیمی کشورمان، سوم جهان نشده اند. مسئولان باید برای پخش زنده مسابقات اقدام کنند. تیم‌های خصوصی مانند سن ایچ و گیتی پسند دلخوش به پخش تلویزیونی هستند و امیدوارم این اتفاقات در بازی‌های آینده رخ دهد تا شرکت‌های خصوصی امیدوارتر سرمایه گذاری کنند و ما بتوانیم جوانان خود را به سمت ورزش هدایت کنیم.

بیغم در خصوص بازی برگشت برابر سن ایچ در اصفهان افزود: سن ایچ چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی خود را انجام می‌دهد. سن ایچ در حقیقت از ۵ یا ۶ بازیکن بیشتر استفاده نمی‌کند و آن ها برای دور برگشت خستگی بیشتری دارند و ما اگر مغرور نشویم کار ساده‌تری داریم.

بازی برگشت دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه روز شنبه ۱۰اسفندماه ساعت ۱۶در ورزشگاه پیروزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.