کد خبر : 152688
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 13:18
-

فخیم: بلاتکلیفی که اکنون فوتسال را در بر گرفته، زیبا نیست

فخیم: بلاتکلیفی که اکنون فوتسال را در بر گرفته، زیبا نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی با تیم ستارگان ورامین اظهار داشت: تیم ما دیشب موفق شد یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. با وجود آن که ما در این مسابقه ۶ بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلفی در اختیار نداشتیم، اما سایر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی با تیم ستارگان ورامین اظهار داشت: تیم ما دیشب موفق شد یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. با وجود آن که ما در این مسابقه ۶ بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلفی در اختیار نداشتیم، اما سایر بازیکنان توانستند با عملکرد فوق العاده خود یک بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند. در این مسابقه ما مهدی جاوید را به علت مصدومیت و محمد شجری هم به علت آن که مادرش فوت کرده بود را در اختیار نداشتیم. همچنین علیرضا عسگری، مصطفی طیبی و ابوالقاسم عروجی را هم به علت محرومیت نمی‌توانستند در این مسابقه بازی کنند. به همین دلیل کادر فنی تیم با دست بسته وارد این مسابقه شد و خدا را شکر موفق شدیم یک پیروزی دلچسبی را به دست آوریم. همچنین نبود تماشاگران در این مسابقه به ما خیلی کمک کرد و موفق شدیم با یکم نتیجه فوق العاده با دست پر به تبریز بر گردیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره تیم ستارگان ورامین هم گفت: تیم ستارگان ورامین یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است و آن‌ها در ترکیب تیمشان از بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای برخوردار هستند. به همین دلیل بازی کردن در برابر این تیم خیلی سخت است و همان طور که گفتم ما توانستیم با یک بازی منطقی و حساب شده این تیم را شکست دهیم.

فخیم همچنین درباره اینکه آیا از بازی برگشت برابر ستارگان محروم است بیان داشت: من در بازی برگشت محروم نیستم. آخرین باری که من محروم شدم مربوط به قبل از بازی ما با تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌شد که در آن دیدار من به علت ۲ اخطاره بودن نمی‌توانستم در آن بازی حضور داشته باشم. به همین دلیل بعد از آن دیدار محرومیت من هم به پایان رسید و دیشب این اولین کارتی بود که من دریافت کردم و به همین خاطر برای بازی برگشت برابر ستارگان ورامین مشکلی نخواهم داشت.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون همچنین درباره بازی برگشت هم خاطر نشان کرد: هنوز مشخص نیست که آیا بازی برگشت ما با این تیم برگزار می‌شود یا خیر. سازمان لیگ فوتسال یک روز به ما می‌گویند که مسابقات انجام می‌شود و روز دیگر آن خبر را تکذیب می‌کنند. من معتقدم این بلاتکلیفی که اکنون در فوتسال ما به وجود آمده اصلا نمی‌تواند قشنگ باشد و این حرکات کاملا به ضرر تیم ملی فوتسال خواهد بود.

او افزود: تیم ما حدود ۲ ماه و نیم بود که اصلا هیچ مسابقه ای انجام نداده بود و به یک باره اعلام کردند که قرار است ۵ اسفند ماه مرحله رفت نیمه نهایی پلی آف را برگزار کنند.‌ای کاش سازمان لیگ این برنامه را زودتر اعلام می‌کرد تا همه تیم‌ها در شرایط یکسانی به میدان می‌آمدند. به هر حال ما آماده بازی برگشت هستیم و تیم هم در این چند روز تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. بازی‌های این فصل کمی برای تیم‌ها فرسایشی شده و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

فخیم در پایان صحبت هایش گفت: همان طور که گفتم ما برای بازی برگشت کاملا آماده ایم و نبود تماشاگرانمان هم در بازی برگشت کمی کارمان را سخت خواهد کرد. در هر صورت امیدوارم که با پیروزی در بازی برگشت بتوانیم جواز حضور در فینال را پیدا کرده و بعد از آن هم موفق شویم به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.