کد خبر : 152736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 17:00
-

عراقی زاده : آماده برگزاری دیدار با سن ایچ هستیم/ باشگاه ساوه ای انصراف از انصراف دادند

عراقی زاده : آماده برگزاری دیدار با سن ایچ هستیم/ باشگاه ساوه ای انصراف از انصراف دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص لغو دیدار برگشت گیتی پسند و سن ایچ و پشیمانی تیم سن ایچ از این تصمیم، گفت: ما بر اساس ابلاغ هیئت فوتبال استان و نیز سازمان لیگ برنامه ریزی خواهیم کرد. امروز چهارشنبه نامه لغو این دیدار از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص لغو دیدار برگشت گیتی پسند و سن ایچ و پشیمانی تیم سن ایچ از این تصمیم، گفت: ما بر اساس ابلاغ هیئت فوتبال استان و نیز سازمان لیگ برنامه ریزی خواهیم کرد. امروز چهارشنبه نامه لغو این دیدار از طریق هیئت فوتبال به باشگاه ما ابلاغ گردید و ما نیز بر همین اساس اسکان هتل داوران، نیروی انتظامی، آمبولانس و سایر نهادهای مرتبط را کنسل کردیم.

قائم مقام گیتی پسند ادامه داد: مجدداً در همین روز به فاصله حدود ۴ ساعت نامه ای از هیئت فوتبال به ما ابلاغ شد. ظاهراً تیم سن ایچ از انصراف قبلی پشیمان شده و بازی در زمان مقرر برگزار خواهد شد. اعضای تیم ما توجهی به این مسائل و حواشی ندارند و با قوت تمرینات خود را برای بازی برگشت دنبال خواهند کرد.

عراقی زاده در پایان در خصوص تصمیم سن ایچ گفت: خود دوستان در باشگاه سن ایچ باید پاسخگو باشند و به ما ارتباطی ندارد. در خصوص بیماری کرونا و تعطیلی لیگ نیز ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.