کد خبر : 152757
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 17:06
-

افضل: بازی سختی مقابل ستارگان داریم/ تماشاگران ایجاد انگیزه و هجان می کنند

افضل: بازی سختی مقابل ستارگان داریم/ تماشاگران ایجاد انگیزه و هجان می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد بازی فردا مقابل ستارگان ورامین در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی راحتی  پیش رو نداریم و مثل بازی رفت، کار سختی خواهیم داشت. تیم ستارگان یکی از تیم‌های خوب لیگ است که کادر فنی و بازیکنان جوانی دارد. البته در بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد بازی فردا مقابل ستارگان ورامین در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی راحتی  پیش رو نداریم و مثل بازی رفت، کار سختی خواهیم داشت. تیم ستارگان یکی از تیم‌های خوب لیگ است که کادر فنی و بازیکنان جوانی دارد. البته در بازی رفت ما  مهدی جاوید و محمد شجری را در اختیار نداشتیم اما در این بازی حضور دارند و با تمام توان به مصاف ستارگان ورامین خواهیم رفت.

سرمربی مس سونگون در خصوص عدم حضور تماشاگران در این  بازی گفت: همیشه در دیدارهای که با تماشاگر برگزار می‌شود، هیجان برای هر دو تیم بیشتر خواهد بود چرا که حضور تماشاگران ایجاد انگیزه و هیجان می‌کند اما برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفته شده که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود که این یک تصمیم ملی در سطح کشور است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.