کد خبر : 152776
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 19:27
-

اصغری مقدم: کسی باور نمی‌کرد بتوانیم در اصفهان بازی را ببریم

اصغری مقدم: کسی باور نمی‌کرد بتوانیم در اصفهان بازی را ببریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم بعد از پیروزی تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، در بازی رفت خوب بازی کردیم اما تجربه تیم گیتی‌پسند آن‌قدر زیاد بود و با بازیکنان بزرگ توانستند بازی را برگردانند. سرمربی سن‌ایچ ساوه ادامه داد: کسی باور نمی‌کرد بتوانیم اینجا بازی را ببریم، خواستیم بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم بعد از پیروزی تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، در بازی رفت خوب بازی کردیم اما تجربه تیم گیتی‌پسند آن‌قدر زیاد بود و با بازیکنان بزرگ توانستند بازی را برگردانند.

سرمربی سن‌ایچ ساوه ادامه داد: کسی باور نمی‌کرد بتوانیم اینجا بازی را ببریم، خواستیم بازی جوانمردانه انجام دهیم، این اتفاق افتاد و بازیکنان ما فوق‌العاده بودند؛ بازیکنان باتعصب و باغیرت بازی کردند، اینقدر خوب بودند که من را شرمنده کردند.

وی تصریح کرد: شرمنده بازیکنان سن‌ایچ شدم زیرا بیشتر از حد توانشان مایه می‌گذارند، امیدواریم بتوانیم زحمت بچه‌ها را جبران کنیم؛ گیتی‌پسند هم عالی بود اما فکر می‌کنم امروز خواستیم که نبازیم و این اتفاق افتاد.

اصغری‌مقدم با بیان این‌که بازی سوم به مراتب سخت‌تر خواهد بود، گفت: با تیم‌های بزرگ بازی کردن کار سختی است، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم که در خور نیمه‌نهایی لیگ برتر باشد.

سرمربی سن‌ایچ ساوه در مورد حضور برخی تماشاگران در سالن پیروزی بیان داشت: اگر قرار است بازی بدون تماشاگر باشد، باید دوطرفه باشد، فکر می‌کنم از کادر اجرایی باشگاه بودند که در سالن حضور داشتند اما برخی مواقع از بالا صحبت می‌شد و تمرکز را بهم می‌ریخت.

وی افزود: امروز بازی روح نداشت زیرا تماشاگران نبودند و بهتر بود بازی برگزار نمی‌شد، امیدوارم عدالت برقرار باشد و عوامل گیتی‌پسند حرمت را نگه دارند و حرفی نزنند زیرا با کادر فنی ما حرف می‌زدند.

اصغری‌مقدم در پایان گفت: گلر ۱۹ ساله ما امروز عالی کار کرد و امیدوارم آینده تیم ملی باشد، بازی جذاب و بی‌حاشیه‌ای بود و در این سطح بازی کردن سخت است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.