کد خبر : 152808
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:56
-

اصغری مقدم: بازیکنانم انگار به جنگ آمده بودند/ تا همین جا هم شاهکار کردیم

اصغری مقدم: بازیکنانم انگار به جنگ آمده بودند/ تا همین جا هم شاهکار کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره پیروزی بزرگ تیم فوتسال سن ایچ ساوه در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند گفت: بازیکنان ما در بازی دیروز فوق العاده بودند و  آنقدر با جان و دل بازی کردند که شرمنده آنها شدم. وی افزود: بازیکنان ما انگار به جنگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره پیروزی بزرگ تیم فوتسال سن ایچ ساوه در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند گفت: بازیکنان ما در بازی دیروز فوق العاده بودند و  آنقدر با جان و دل بازی کردند که شرمنده آنها شدم.

وی افزود: بازیکنان ما انگار به جنگ آمده بودند و نمی خواستند بازنده از زمین خارج شوند. آنها تا لحظه آخر جنگیدند و جا دارد به تک تک آنها دوباره تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام سال های حضورم در فوتسال این همه غیرت و انگیزه را از نزدیک ندیده بودم و برایم تازگی داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی سوم هم موفق از زمین خارج شویم.

اصغری مقدم با تشکر از تیم گیتی پسند به خاطر میزبانی اش در خصوص برنامه هایش برای بازی سوم مقابل گیتی پسند گفت: بازی با تیم های بزرگ که بازیکنان بزرگی دارند کار سختی است، چون تجربه آنها می تواند در یک لحظه نتیجه را برعکس کند. درست مثل بازی رفت که ما سه بر صفر پیش افتادیم و در نهایت ما بازنده شدیم. در بازی روز گذشته بازیکنانم بیشتر حرفم را گوش کردند و هر کاری که خواستم بودم اجرایی شد.

وی افزود: قطعا بازی سوم سخت تر است ولی بی برنامه نیستیم. با تمرین و ریکاوری خوب آماده بازی سوم می شویم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان در خصوص فینالیست شدن تیم مس سونگون گفت: فعلا تمرکز ما روی بازی سوم با گیتی پسند است، به نظرم حضور سن ایچ تا اینجای کار خودش شاهکار بوده است و ما فراتر از آن چیزی که فکر می کردیم ظاهر شدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.