کد خبر : 152803
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:19
-

بیداری هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از خواب زمستانی؟

بیداری هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از خواب زمستانی؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۱۷ آبان مجمع سازمان لیگ فوتسال برای مشخص شدن چهره اعضای تازه برگزار شد که طی آن با رای گیری صورت گرفته علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند. با حضور آرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۱۷ آبان مجمع سازمان لیگ فوتسال برای مشخص شدن چهره اعضای تازه برگزار شد که طی آن با رای گیری صورت گرفته علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند.

با حضور آرش جابری، دبیر سازمان لیگ در جمع اعضای هیات رئیسه تکلیف دو عضو دیگر توسط رئیس فدراسیون فوتبال مشخص می‌شد که حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ماه گذشته کریم بهرامی، رئیس هیات فوتبال قم و حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون که در دوره قبلی سازمان لیگ فوتسال هم در آن حضور داشت را به عنوان دو عضو انتصابی هیات رئیسه انتخاب کرد تا با تکمیل شدن اعضا، منتظر برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال باشیم اما در این مدت خبری از برگزاری جلسه نبوده است.

در این زمینه انتقاداتی به هیات رئیسه جدید و سازمان لیگ فوتسال وارد شد اما شنیده می‌شود آرش جابری در مدت اخیر دوبار به بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده تا مراسم تودیع هیات رئیسه قبلی و معارفه هیات رئیسه جدید را برگزار کند که بهاروند به دلیل مشغله‌هایی چون انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال، برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و همچنین مسائل مربوط به کرونا فرصت برگزاری این مراسم را نداشته است.

شنیده می‌شود در هفته پیش رو یا روزهای منتهی به پایان سال در نهایت هیات رئیسه جدید مشغول به کار خواهد شد و اولین جلسه خود را برگزار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.