کد خبر : 152814
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 13:27
دسته‌بندی نشده
-

شانس کویت برای میزبانی جام ملت‌های فوتسال بالا است

شانس کویت برای میزبانی جام ملت‌های فوتسال بالا است
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا را در کشور کویت برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام ملت‌ها ابتدا قرار بود از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود، اما با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان باعث شد این رقابت‌ها به تعویق بیفتد و هنوز زمان و مکان دقیق این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این رقابت‌ها قرار است اوایل خرداد ماه برگزار شود. همچنین شنیده می‌شود از کشور‌های کویت و تایلند به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا یاد می‌شود.

با توجه به آن که کشور کویت هنوز دچار ویروس کرونا نشده این امکان وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد این کشور عربی را به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی کند. اما این وسط یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که کویتی‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند کشور‌هایی که دچار ویروس کرونا شده اند را به کشورشان راه دهند و ممکن است این کشور میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را نپذیرند و شاید AFC در نهایت راضی شود که مسابقات را در همان کشور ترکمنستان برگزار کند.

به هر حال اگر ویروس کرونا تا خرداد ماه به طور کلی از بین برود حتی این شانس وجود دارد که کشور ما هم که پیش از این درخواست میزبانی را داده بود با آن موافقت شود به عنوان میزبان انتخاب شود.

همچنین به دلیل آن که هنوز زمان و مکان دقیق مسابقات جام ملت‌های آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده و همین امر باعث شده برنامه‌های تیم ملی فوتسال کشورمان هم دستخوش تغییراتی شود. از همین رو محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان تصمیم گرفت تا مشخص شدن زمان بازی‌های جام ملت‌ها برنامه‌ها و اردو‌های تیم ملی را لغو کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.