کد خبر : 152810
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 13:23
-

فخیم: آماده بازی مقابل هر تیمی در فینال هستیم

فخیم: آماده بازی مقابل هر تیمی در فینال هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و مس سونگون ورزقان از ستارگان ورامین در سالن شهید پورشریفی تبریز میزبانی کرد و به برتری ۲ بر صفر دست یافت و با توجه به پیروزی در دور رفت، در مجموع با ۲ برد به فینال لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و مس سونگون ورزقان از ستارگان ورامین در سالن شهید پورشریفی تبریز میزبانی کرد و به برتری ۲ بر صفر دست یافت و با توجه به پیروزی در دور رفت، در مجموع با ۲ برد به فینال لیگ برتر فوتسال رسید.

در همین خصوص «فرهاد فخیم» اظهار داشت: بازی خوبی بود و تنها مشکل این دیدار نبود، تماشاگران بود که نشان داد اگر تماشاگران نباشند بازی روح و هیجان ندارد. هر ۲ تیم خوب بازی کردند ولی ما خیلی فرصت داشتیم که تبدیل به گل نکردیم و اگر دقت بیشتری داشتیم با نتیجه بهتری این دیدار را به پایان می‌رساندیم. تیم ما چند بازیکن مصدوم هم داشت که با تلاش دیگر بازیکنان، نبود آنها به چشم نیامد و توانستیم با قدرت به فینال راه پیدا کنیم.

او درباره داوری مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: داورها می‌خواهند بازی‌ها را مدیریت کنند که این کار درست نیست. بازیکنان ما در همین دیدار کارت‌های زیادی دریافت کردند که این موضوع می‌تواند به تیم ما ضربه بزند. فوتسال درگیری‌های خاص خودش را دارد و داوران نباید با هر برخوردی به بازیکنان کارت نشان دهند. 

وی در مورد تمهیدات بهداشتی در سالن و رختکن تیم‌ها گفت: قبل از دیدار دیروز سالن را ضد عفونی کرده‌ بودند و بازیکنان و کادر تیم هم در رختکن مراعات می‌کردند تا دچار این بیماری نشوند. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از بین برود و کشورمان آسیب بیشتری از این موضوع نبیند. 

ملی‌پوش اسبق تیم ملی، درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال خاطر نشان کرد: اوضاع لیگ امسال خیلی به هم ریخته بود و لیگ برتر باید چند ماه پیش به اتمام می‌رسید. در آن زمان همه تیم‌ها آماده‌تر بودند، ولی در حال حاضر به علت اینکه بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر بودند بقیه تیم نمی‌توانستند به خوبی تمرین کنند و از مرز آمادگی دور بودند.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در مورد تیم فینال لیگ برتر فوتسال گفت: هر ۲ تیم شایسته بودند که به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند و برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به فینال راه پیدا کند چرا که در مقابل هر تیمی قرار بگیریم  تلاش می‌کنیم تا بار دیگر قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران بشویم و تیم ما در دیدار فینال هیچ محروم و مصدومی ندارد و با قدرت در این دیدار حاضر می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.