کد خبر : 152792
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 1:05
-

وطن‌خواه: جای پاس به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار ایران در لیگ برتر خالی است / فوتسال به شدت نیازمند حضور افراد بالیاقت و باوجدان در راس تصمیم‌گیری‌ها خود است / در تلاشیم مشکلات تیم‌های مقاومت حل شود

وطن‌خواه: جای پاس به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار ایران در لیگ برتر خالی است / فوتسال به شدت نیازمند حضور افراد بالیاقت و باوجدان در راس تصمیم‌گیری‌ها خود است / در تلاشیم مشکلات تیم‌های مقاومت حل شود

بنظر من مجمع عمومی فوتسال نهادی نمایشی و بی‌خاصیت است. وقتی حرف باشگاه‌ها شنیده نمی‌شود و در تصمیمات کلان فوتسال هیچ نقشی ندارند پس مجمع هم هیچ سودی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرهنگ علیرضا وطن‌خواه مدیرعامل پاس تهران در خصوص شرایط این تیم در فصل گذشته مسابقات و آینده پاس گفت: در ابتدای صحبت‌ٰها جا دارد از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان پاس در فصل گذشته تقدیر و تشکر جانانه داشته باشم و همچنین از مدیران ارشد ناجا به دلیل حمایت‌هایی که از تیم در فصل گشته کردند، تشکر کنم. همانطور که می‌دانید امسال رکورد امتیازگیری پاس تهران در ادوار لیگ یک شکسته شد و جزو دو تیم بالای جدول در پایان نیم فصل نخست بودیم. اما مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در نیم فصل دوم گریبان ما را گرفت و نتوانستیم همچون نیم فصل نخست با نفرات کامل پیش برویم. شما شک نکنید اگر نیمی از امتیازهای نیم فصل نخست را نیز کسب می‌کردیم، الان یکی از دو تیم صعود کرده به پلی‌آف مسابقات بودیم. جا دارد همینجا به تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و نفت امیدیه بابت صعود به پلی‌آف تبریک بگویم و امیدوارم در ادامه مسیر نیز موفق باشند. به هر حال فصل گذشته تمام شده است و نمی‌خواهم به عقب بازگردم و در مورد آن صحبت کنم. سعی می‌کنیم از تجربه سال گذشته و چند سال حضور مستمر در لیگ یک برای سال آینده به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنیم. امیدواریم در صورت حمایت مسئولان ناجا سال آینده پرقدرت‌تر در مسابقات حاضر شویم.

سرهنگ وطن‌خواه افزود: یکی از تیم‌های خوب فصل گذشته لیگ یک تیم جوان و قابل احترام مقاومت تهران بود که همواره در اوج رقابت، رفاقت خاصی بین ما و آن‌ها وجود داشته است. مقاومت فصل گذشته به دلیل مشکلاتی که در جذب سرباز قهرمان داشت، فصل را با لیستی ناقص آغاز کرد و نتوانست آنطور که باید و شاید در مسابقات حضور داشته باشد. من همینجا اعلام می‌کنم که از طریق ستاد کل نیروهای مسلح تلاش می‌کنیم تا مشکلات تیم‌های مقاومت حل شود و شاهد حضور دوباره این تیم‌ها در سطح اول فوتسال کشور باشیم.

وی در خصوص جذب بازیکن سرباز نیز گفت: آغوش پاس به روی همه بازیکنان فوتسال کشور که می‌خواهند بصورت سرباز قهرمان، خدمت مقدس وظیفه را انجام دهند باز است. اما باید توجه داشته باشید، کار بازیکنان هر سال سخت‌تر می‌شود و بهتر است اگر کسی قصد انجام خدمت مقدس سربازی را دارد هرچه سریع‌تر اقدام کند. تا در آینده با مشکلات کمتری رو در رو شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما حضور در مسابقات لیگ فوتسال استان تهران و لیگ برتر امید است که سعی می‌کنیم در این مسابقات نیز پرقدرت حاضر شویم. ما سعی می‌کنیم با پرورش و آماده‌سازی بازیکنان در تیم‌های جانبی خود، جلوی شوک تاکتیکی به تیم را که با ورود انبوه بازیکنان سرباز قهرمان در ابتدای هر فصل ایجاد می‌شود، بگیریم. چون همانگونه که می‌دانید پاس در پایان هر فصل با مشکل خروج بازیکنان سرباز و ورود بازیکنان جدید روبه‌رو است.

مدیرعامل پاس تهران با انتقاد از عدم حمایت‌های هیئت فوتبال تهران افزود: در تمامی شهرهایی که برای مسابقات می‌رویم یک موضوعی که بسیار به چشم می‌آید حمایت‌های همه جانبه هیئت فوتبال آن شهر و استان از نمایندگان خود است. اما در تهران اینطور نیست و واقعا در این زمینه نقص داریم. وقتی حمایت همه‌جانبه هیئت‌های فوتسال استان‌های دیگر را می‌بینم واقعا غبطه می‌خورم. من فکر کنم به همین دلیل هم است که شهر تهران با این وسعت، جمعیت و پتانسیلی که دارد هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد. واقعا جای تیم‌های ریشه‌دار فوتسال ایران و تهران مانند پاس، پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال کشور خالی است.

عضو مجمع سازمان لیگ فوتسال در خصوص این مجمع و انتخاب اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: بنظر من مجمع عمومی فوتسال نهادی نمایشی و بی‌خاصیت است. وقتی حرف باشگاه‌ها شنیده نمی‌شود و در تصمیمات کلان فوتسال هیچ نقشی ندارند پس مجمع هم هیچ سودی ندارد. فوتسال ایران به سمت اجرای قوانین و مقررات برگزاری مسابقات به صورت سلیقه‌ای و کدخدا منشانه حرکت می‌کند. این مسئله به مرور زمان فوتسال ایران را از بین خواهد برد. فوتسال ایران به شدت نیازمند حضور افراد بالیاقت و باوجدان در راس تصمیم‌گیری‌ها خود است.

وطن‌خواه در خصوص شرایط داوری در فصل گذشته لیگ یک ادامه داد: علی‌رغم احترامی که به جامعه داوری قائل هستم، بنظر من سطح داوری مسابقات در گروهی که تیم پاس حضور داشت بسیار ضعیف و دور از انتظار بود.

وی با اسفناک خواندن جو حاکم بر برخی از سالن‌های فوتسال افزود: وضعیت فرهنگی بسیاری از سالن‌های ورزشی اسفناک است. و گویی تعدادی تماشاگرنما در سالن‌ها تنها وظیفه دارند که با هر وسیله‌ای و به هر نحوی بر قضاوت داوران به نفع تیم میزبان تاثیر بگذارند.

مدیرعامل پاس تهران در پایان با تقدیر از کسانی که در برگزاری لیگ یک فوتسال در فصل گذشته نقش داشتند گفت: از آقایان ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، آرش جابری سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال و همه همکاران ایشان که تمام تلاش خود را در سال جاری برای بهتر برگزار شدن مسابقات انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم در سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر شاهد رشد و شکوفایی فوتسال ایران باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.