کد خبر : 152886
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 12:29
-

افضل: گیتی پسند یکی از تیم‌های با سابقه‌ لیگ برتر است/تا زمان تعیین بازی فینال تمریناتمان تعطیل است

افضل: گیتی پسند یکی از تیم‌های با سابقه‌ لیگ برتر است/تا زمان تعیین بازی فینال تمریناتمان تعطیل است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم گیتی پسند اصفهان یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر است که سابقه خوبی هم در این رقابت‌ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم پس از صعود به فینال مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که تاریخ دقیق بازی‌های فینال مشخص نشده تمرینات تیم را تعطیل کنیم. به احتمال زیاد اولین تمرین ما برای حضور در فینال رقابت‌های لیگ برتر بعد از پایان تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی با گیتی پسند اصفهان در فینال رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است. آن‌ها یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های لیگ هستند. البته ما هم مس سونگون هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم. مطمئن باشید دیدار فینال یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازی‌های این فصل خواهد بود.
افضل درباره بازی سوم فینال که قرار است در زمین بی طرف و شهر کرمان برگزار شود گفت: به نظر من این روش مناسب نیست، زیرا هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان می‌خواهند تماشاگران در بازی فینال حضور داشته باشند. اگر ما بخواهیم دیدار سوم را در زمین بی طرف برگزار کنیم عملاً از وجود تماشاگران خود محروم خواهیم بود. سازمان لیگ برتر فوتسال می‌تواند بازی‌ها را به صورت رفت و برگشت برگزار کرده و در نهایت تکلیف تیم قهرمان در همان بازی برگشت مشخص شود. این روش باعث می‌شود که تیم‌ها هزینه اضافی برای سفر به شهر دیگر نپردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.