کد خبر : 152851
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 0:30
-

کشاورز:از لحاظ روحی آماده فینال هستیم/ بازی فینال باید با حضور هواداران برگزار شود

کشاورز:از لحاظ روحی آماده فینال هستیم/ بازی فینال باید با حضور هواداران برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از پیروزی تیمش مقابل سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برعکس بازی گذشته عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و در هر دو نیمه بازی را در دست داشتیم. وی در خصوص کارت گرفتن اصغر حسن زاده ادامه داد: از نظر من نباید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از پیروزی تیمش مقابل سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برعکس بازی گذشته عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و در هر دو نیمه بازی را در دست داشتیم.

وی در خصوص کارت گرفتن اصغر حسن زاده ادامه داد: از نظر من نباید به حسن زاده کارت داده می‌شد زیرا انفاق خاصی رخ نداده بود و دلیل این کارت هنوز مشخص نیست. حسن زاده را در بازی بعد به دلیل حرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

کاپیتان تیم گیتی پسند اضافه کرد: توانستیم با یک بازی خوب به فینال برسیم، از تیم مس شناخت خوبی داریم اما زمان برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست. تیم گیتی پسند از لحاظ روحی روانی کاملاً آماده فینال است.

کشاورز افزود: لیگ امسال فرسایشی بود و بسیار طولانی شد و تعطیلی ها برای تیم ملی آسیب زیادی را به تیم ما زد، امیدوارم برنامه ریزی ها در فصل آینده بهتر باشد. بازی فینال هر موقع که انجام می‌شود باید با حضور تماشاگران باشد زیرا زیبایی فوتسال به هواداران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.