کد خبر : 152924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 13:00
-

افضل: فینال لیگ برتر بی‌کیفیت می‌شود/ محل تمرین تیم ضدعفونی نمی‌شد

افضل: فینال لیگ برتر بی‌کیفیت می‌شود/ محل تمرین تیم ضدعفونی نمی‌شد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه فینال لیگ برتر فوتسال بی کیفیت خواهد بود، با کنایه گفت: امیدوارم تیم «جوانان» گیتی پسند در فینال هم خوب بازی کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با پایان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان راهی دیدار فینال شدند. با این حال سازمان لیگ فوتسال برگزاری بازی فینال را به تعویق انداخت و مشخص نیست دیدار رفت و برگشت فینال چه زمانی انجام خواهد شد.

علیرضا افضل سرمربی تیم مس در این ارتباط گفت: فکر می کردیم قبل از شروع سال جدید بازی ها تمام و خیالمان راحت می شود. متاسفانه ویروس کرونا برنامه لیگ را لغو کرد ولی سلامتی حتی از قهرمانی در لیگ هم مهمتر است.

وی ادامه داد: در این شرایط، تمرین کردن یک تیم حتی از مسابقه هم بدتر است. محل برگزاری مسابقات ضد عفونی می شد ولی در محل تمرین، ضد عفونی در کار نبود. بازیکنان و مربیان هم خانواده دارند و نگران سلامتی خود هستند. برای همین تمرینات را تعطیل کردیم تا مشکل کرونا فروکش کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: از کمیته فوتسال خواهش می کنیم تا زمانی که مشکل کرونا برطرف نشده دیدار فینال را برگزار نکند چون سلامتی از فوتسال ارزشمندتر است. البته اگر فینال هم برگزار شود دیگر آن کیفیت را ندارد چون بازیکنان در این مدت باید انفرادی تمرین کنند. اغلب بازیکنان ایرانی هم به فکر بدنشان نیستند و معلوم نیست که دور از تیم، تمرین داشته باشند یا خیر.

افضل در پاسخ به این سئوال که حداقل زمان مدنظر برای آماده سازی تیمش قبل از برگزاری فینال چند هفته است؟ گفت: باید حداقل سه هفته قبل از فینال، زمان برگزاری آنرا اعلام کنند تا بدن بازیکنان کمی آماده شود.

وی که سابقه کار در تیم گیتی پسند را هم دارد، درباره حساسیت های خاص تقابلش با این تیم اظهار کرد: این بازی حساسیت خاصی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سپس با کنایه افزود: خوشبختانه در بازی رفت و برگشت مرحله گروهی بازی خوبی با تیم «جوانان» گیتی پسند داشتیم و توانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم جوانان گیتی پسند در دیدار فینال هم خوب کار کنند!

افضل در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه مس برای فصل بعد با او مذاکره داشته است؟ گفت: خیر صحبتی نداشته ایم. ما از فردای خودمان هم بی خبر هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.