کد خبر : 153009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 11:12
-

تشکیل بی‌سر و صدای تیم «ب» فوتسال/ آغاز بررسی گزینه‌های سرمربیگری

تشکیل بی‌سر و صدای تیم «ب» فوتسال/ آغاز بررسی گزینه‌های سرمربیگری

کمیته فنی و توسعه فوتسال ایران بی سر و صدا در حال تشکیل تیم ملی «ب» است تا علاوه بر پشتوانه‌سازی برای تیم ملی اصلی، مانع هدر رفتن استعدادهای جوان شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی و توسعه فوتسال ایران این روزها به دنبال اجرای طرح تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» است. این تیم قرار است از بازیکنانی تشکیل شود که رده سنی ۲۰ سال را پشت سر گذاشته اند اما فرصتی هم برای دعوت به تیم ملی بزرگسالان پیدا نمی کنند.

این طرح که بی سر و صدا و با هماهنگی کمیته فوتسال پیش می رود قرار است بعد از معرفی سرمربی، کارش را آغاز کند.

هدف از تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» جلوگیری از هدر رفتن استعدادهای جوان فوتسالی کشورمان است که به هر دلیلی شانس حضور در تیم ملی را از دست می دهند.

باتوجه به تشکیل تیم فوتسال زیر ۲۰ سال از سه، چهار سال پیش و حضور این تیم در دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا، این فرصت در اختیار بازیکنانی قرار می گیرد که بعد از رده سنی جوانان تا حدی خود را به تیم بزرگسالان نزدیک کنند.

بررسی رزومه مربیان مختلف ایران برای تیم «ب» مدتی است که آغاز شده و معیارهای مختلفی از جمله تحصیلات، مدرک مربیگری، سابقه بازی در تیم ملی، سابقه کار در باشگاه ها و … برای انتخاب مربی مدنظر قرار دارد.

حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال ضمن اعلام این خبر گفت: تعداد زیادی از بازیکنان ما بعد از رده سنی جوانان سرگردان هستند و به حال خود رها می شوند. می خواهیم با تشکیل تیم ب این فرصت را در اختیارشان بگذاریم تا علاوه بر پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان، مانع هدر رفتن استعدادهایمان شویم.

بدون شک تشکیل این تیم می تواند خلاء ایجاد شده بین تیم های پایه و تیم ملی بزرگسالان را به خوبی پر کند و پل مستقیمی برای جوانانی باشد که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان از راه اصلی خارج می شوند. البته تشکیل و تداوم فعالیت تیم «ب» نیاز به حمایت جدی کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال دارد و امید می رود این طرح بعد از فعالیت ابتر رها نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.