کد خبر : 153134
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 0:37
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:از مردم خواهش می کنم که در خانه‌ها بمانند

طاهری:از مردم خواهش می کنم که در خانه‌ها بمانند

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: مردم ایران در شرایط‌های سختی که پیش می‌آید، همیشه پشت همدیگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری با اشاره به کمپین‌ «سهم من در بحران کرونا» اظهار داشت: در شرایط سختی قرار گرفتیم و همیشه در این گونه شرایط نشان دادیم که با کمک همدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. مردم ایران در شرایط‌ سختی که پیش می‌آید، پشت همدیگر هستند. از مردم می‌خواهم نکات بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا زودتر این بیماری را شکست دهیم.

وی افزود: ما باید حواس‌مان به سالمندان و بیماران زمینه‌ای باشد چرا که آنها بیشتر در معرض خطر هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد پزشکان و پرستاران گفت: این عزیزان در خط مقدم جنگ با این بیماری هستند و کار پر خطری دارند. ما تشکر می‌کنیم از آنها و بدانند که برای ما خیلی با ارزش هستند.

طاهری در مورد موضوع «در خانه بمانیم» تصریح کرد: نزدیک به ۳ هفته در خانه ماندم و فقط ۲، ۳ دفعه برای کار ضروری از خانه خارج شدم. متاسفانه می‌دیدم که مردم در اماکن مختلف حضور پیدا کردند و این موضوع را جدی نگرفته‌اند. از مردم خواهش می کنم که در خانه‌ها بمانند تا این بیماری هرچه زودتر از بین برود و گسترش پیدا نکند و اگر هم کار ضروری داشتند، یک نفر با رعایت نکات بهداشتی به بیرون برود و کارش را انجام دهد.

وی درباره دید و بازدیدها در ایام عید گفت: امروزه علم پیشرفت کرده و مردم می‌توانند از طریق فضای مجازی، عزیزان خود را ببینند و برای سلامتی همدیگر، از عید دیدنی‌های مرسوم جلوگیری کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم ایران، این بیماری را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند. امید به خدا این بیماری هر چه زودتر از کشور ریشه‌کن شود و به روزهای خوب ایران برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.