کد خبر : 153157
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 12:12
-

جاوید: سال ۹۸ دو نیمه متفاوت داشتم/با کتاب و فیلم خودم را سرگرم می‌کنم

جاوید: سال ۹۸ دو نیمه متفاوت داشتم/با کتاب و فیلم خودم را سرگرم می‌کنم

آقای گل لیگ برتر فوتسال می‌گوید در سال ۹۸ دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشته است و امیدوار است فوتسال ایران در سال ۹۹ نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن تیم ملی ایران و آقای گلی لیگ برتر فوتسال در مورد وضعیت خودش و فوتسال ایران در سال ۹۸ گفت: به لحاظ ورزشی سال ۹۸ شروع نسبتا سختی داشتم چرا که به خاطر تغییر باشگاه و فضای جدیدی که تجربه می‌کردم نیاز به زمان داشتم که خدا را شکردر نیمه دوم فصل خیلی شرایطم بهتر شد و اتفاقات خوبی هم برایم رقم خورد و به لحاظ فنی از عملکردم راضی هستم. عملکرد فوتسال ما هم مشابه سال ٩٧ بود، نه پیشرفت آنچنانی داشتیم و نه پسرفت نسبتا شدید و به نظرم برای سال ۹۹ با توجه به ترافیک بازی‌های مهم آسیایی و جهانی باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر وارد مسابقات شویم تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.
بازیکن تیم ملی با اشاره به سال ۹۸ اذعان داشت: به لحاظ اقتصادی، تورم و گرانی تقریبا شوک‌آور بود و سیاسیون کشور نتوانستند کشور را در ثبات نگه دارند و آسیب این اتفاق را مردم لمس کردند. فقط می‌توانیم امید به این داشته باشیم که اتفاقات مثبتی در سال ۹۹ رخ بدهد که مردم ایران را از این شرایط سخت اقتصادی جدا کند و آرامش بیشتری در کشور حاکم شود.
جاوید با بیان اینکه انشالله بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه کن شده و سلامتی به مردم بازگردد توصیه کرد: با این شرایط منطقی این است که در خانه بمانیم. هر کسی بستگی به سن و سال و روحیاتش به سبکی می تواند در خانه خودش را سرگرم کند، ولی من ترجیحم خواندن کتاب هایی که دوست دارم و همینطور فیلم دیدن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.