کد خبر : 154808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 15:05
-

بارانی:سلامت بازیکنان از جام قهرمانی مهم‌تر است

بارانی:سلامت بازیکنان از جام قهرمانی مهم‌تر است

سرمربی تیم فوتسال زنان شرکت ملی حفاری اهواز، گفت: طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که شرایط خوزستان از لحاظ کرونا قرمز است و موافق برگزاری مرحله پلی‌آف نیستیم. سلامت بازیکنانم از جام فلزی مهم‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «مینا بارانی» اظهار داشت: چهار ماه است که لیگ تعطیل شده و به‌نظر می‌رسد با برگزاری مرحله پلی‌آف فصل تمام خواهد شد و وارد فصل جدید می‌شویم. اگر شرایط عادی بود و بازیکنان در شهر خود تمرین فوتسال داشتد یا حداقل به بدن سازی ادامه می‌دادند، می‌شد مرحله پلی‌آف را برگزار کرد. گرچه اکنون تمامی اماکن ورزشی تعطیل شده است و با شعار در خانه بمانیم خیلی از بازیکنان تمرین نداشتند. باید حداقل ۲۰ روز تمرین کنند تا وارد مرحله پلی‌آف شوند و باز هم آسیب دیدگی آنان بالاست.

وی افزود: در خوزستان بدلیل آنکه در وضعیت قرمز قرار دارد هنوز اماکن ورزشی باز نشده است و جدای از آن خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند تا بازیکنان در تمرین حضور یابند. سه بازیکنم در بندرعباس، یاسوج و کرمان حضور دارند و حتی بازیکنان بومی در خوزستان و اندیمشک هستند که خانواده‌ها به آنان اجازه بازی نمی‌دهند. حتی اگر اجازه دهند باید فوتسالیست‌ها در خوابگاه در کنار هم مدتی باشند و چه تضمینی وجود دارد که این بازیکنان به کرونا مبتلا نشوند.

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز ادمه داد: این بازیکنان باید هر سه روز تست کرونا بدهند و خوزستان شرایط حضور در مرحله پلی‌آف را ندارد  و سلامت و جان بازیکنان از جام فلزی ارزشمندتر است و اگر خدای ناکرده اتفاقی برای بازیکنانم رخ دهد، خودمان را نمی‌بخشیم. وقتی قرار نیست تا تیمی به مسابقات برون مرزی برود مهم نیست که قهرمان لیگ مشخص شود. اگر بازیکنی آسیب ببیند تیم ملی آسیب خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: به سازمان لیگ نامه‌ای فرستادیم که اوضاع در خوزستان قرمز است و موافق برگزاری مسابقات پلی‌آف نیستیم. تیم هیات فوتبال خراسان خیلی اصرار به مشخص شدن قهرمان و ادامه مسابقات دارد و پیشنهاد داده است تا این رقابت‌ها در شهر سفید به صورت مجتمع برگزار شود که موافق آن نیستم زیرا شرایط تمرینی نداریم.

بارانی در واکنش به سخنان مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان مبنی بر موکول کردن بازی‌های پلی‌آف به فصل بعد گفت: با حرف‌های مهدی ابطحی موافق هستم و بنظرم سلامت بازیکنان و جان آنان مهم‌تر از حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.