کد خبر : 154910
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 10:10
-

درخواست کمیته فوتسال از فدراسیون برای کمک به تیم ملی

درخواست کمیته فوتسال از فدراسیون برای کمک به تیم ملی

کمیته فوتسال در روز‌های اخیر بار‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال جلساتی را برگزار کرده و خواستار کمک به تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته به علت صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد، کمیته فوتسال در صدد بر آمده تا هر چه زودتر این مشکل را حل کرده تا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بتوانند بدون دغدغه خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند. در روز‌های اخیر کمیته فوتسال بار‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال جلساتی را برگزار کرده و درباره مشکلات تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا با دبیر کل فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده است و راجع به بحث پاداش بازیکنان تیم ملی و لغو اردوی تمرینات تیم ملی مذاکراتی را داشته اند. در همین راستا قرار شد مسئولان فدراسیون فوتبال هم در اسرع وقت مشکلات تیم ملی فوتسال را برطرف کرده تا ملی پوشان کشورمان مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها آسیا نداشته باشند.

داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال دیروز به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با مسئولان کمیته پزشکی برگزار کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که تیم ملی فوتسال با رعایت یک سری از پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را به زودی برگزار کند. طبق شنیده‌ها قرار است اولین تمرین تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا، پس از برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان آغاز شود. آن طور که شنیده می‌شود، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته تمرینات ملی پوشان را یک باره بعد از بازی فینال لیگ برتر یعنی اواسط تیر ماه برگزار کند، تا هم تمرینات با حضور بازیکنان جوان و با تجربه برگزار شود و هم این که تا آن زمان قطعا مجوز تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و هنوز زمان مشخصی برای این رقابت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است و به احتمال بسیار زیاد مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا با تعویق چند ماهه برگزار خواهد شد. ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و کره جنوبی همگروه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.