کد خبر : 154966
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 13:37
-

دیدار شمس و دبیری برای بازگشت به فوتسال +عکس

دیدار شمس و دبیری برای بازگشت به فوتسال +عکس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس که برای ضبط کلاس آموزشی کانون ورزشی فوتسال دانش‌آموزان کشور در تبریز به سر می‌برد، ظهر روز گذشته به دیدار مالک باشگاه دبیری تبریز رفت و در نشستی صمیمانه برای بازگشت تیم قدیمی و با ریشه دبیری تبریز به لیگ‌برتر به بحث و گفتگو پرداخت. در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس که برای ضبط کلاس آموزشی کانون ورزشی فوتسال دانش‌آموزان کشور در تبریز به سر می‌برد، ظهر روز گذشته به دیدار مالک باشگاه دبیری تبریز رفت و در نشستی صمیمانه برای بازگشت تیم قدیمی و با ریشه دبیری تبریز به لیگ‌برتر به بحث و گفتگو پرداخت.

در این دیدار که در دفتر بیمارستان بین‌المللی تبریز برگزار شد، عضو کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال به مرور خاطرات اولین قهرمانی تاریخ فوتسال تبریز توسط باشگاه دبیری تبریز و کسب عنوان آسیایی این تیم پرداخت و خواستار تجدیدنظر سیاست‌های مدیران این باشگاه برای ادامه حضور در لیگ‌برتر ایران شد.

دکتر شهرام دبیری نیز در این دیدار از نبود زیرساخت‌های حمایتی از فوتسال و همچنین عدم پخش زنده این رشته که پس از دوران مدیریت صادق درودگر حلقه مفقوده فوتسال شده، ابراز ناراحتی کرد و قول داد تا زمینه‌های حضور باشگاه دبیری تبریز را در صورت پیگیری فدراسیون برای رفع نواقص موجود بررسی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.