کد خبر : 154957
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 13:18
-

شمسایی:حضورم در تیم فوتسال استقلال صحت ندارد/حضور بزرگان در فوتسال باعث پیشرفت می شود

شمسایی:حضورم در تیم فوتسال استقلال صحت ندارد/حضور بزرگان در فوتسال باعث پیشرفت می شود

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: بحث حضورم در تیم فوتسال استقلال اصلا صحت ندارد و نمی‌دانم این خبر از چه کسی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره حضور در تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من هم مثل شما در چند روز گذشته این خبر را شنیده ام که گویا باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل بعد در مسابقات لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند. این خبر باعث خوشحالی من شد. به نظر من وجود تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولس، سپاهان و تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال می‌تواند به جذابیت این رشته ورزشی کمک زیادی کند و باعث می‌شود هواداران زیادی به سالن‌ مسابقه آمده و تیم‌ محبوب خود را تشویق کنند. حالا که استقلال قصد دارد تا در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند، امیدوارم تیم‌های دیگر هم مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور این درخواست را از سازمان لیگ فوتسال داشته باشند تا کیفیت مسابقات لیگ بالا رود.

حضورم در تیم فوتسال استقلال صحت ندارد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه برخی می‌گویند شمسایی قرار است به عنوان سرمربی در تیم فوتسال استقلال کار کند بیان داشت: خیر. اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و من نمی‌دانم منبع این خبر کجا است. چند ماه قبل یکی از دوستان نزدیک من که خیلی دوست دارد در رشته فوتسال سرمایه گذاری کند با من مشورت‌هایی را انجام داد و خواستار حضور در مسابقات لیگ برتر شد. من هم به او گفتم اگر می‌خواهد در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند باید از همه نظر خودش را آماده کرده باشد. با توجه به اینکه فوتسال ما از نظر اقتصادی ساختار قدرتمندی ندارد ممکن است در ادامه مسابقات لیگ با مشکلات مالی سنگینی مواجه شود و پس از یک فصل حضور در لیگ برتر تیم  برای همیشه از بین برود. تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی نمونه‌ این موضوع هستند که به دلیل همین مشکلات اقتصادی کاملاً از بین رفتند. پس بنابراین همان طور که گفتم اگر تیمی می‌خواهد در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند باید از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

نیمی از تیم ملی فوتسال را استقلالی‌ها تشکیل می‌دادند

شمسایی ادامه داد: من قبلاً گفته بودم تیم فوتسال استقلال سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و این تیم بازیکنان بسیار خوبی را تحویل تیم ملی داده است. به طوری که نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتسال را در آن زمان بازیکنان استقلال تشکیل می‌دادند. خود من هم سابقه بازی در این تیم را دارم. زمانی که در استقلال بازی می‌کردم در هر مسابقه تماشاگران زیادی به سالن مسابقه می‌آمدند و ما را تشویق می‌کردند. باز هم تاکید می‌کنم که اگر استقلال در لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کند شک نکنید تماشاگران زیادی به سالن مسابقات می آیند.

مدیران باشگاه گیتی پسند تا آخر، پای این تیم ایستاده اند

بازیکن سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی تصریح کرد: اگر می‌بینید الان تیمی مثل گیتی پسند اصفهان چندین سال است در لیگ برتر تیم‌داری می‌کند فقط به خاطر این است که مدیران این باشگاه پای این تیم ایستادند و نگذاشتند مشکلی این تیم را تهدید کند. من خودم در این تیم بازی کرده ام و از نزدیک دیدم که مدیران این باشگاه چگونه پای تیم خود ایستاده اند. تیم مس سونگون هم در این چند سال اخیر همیشه در میان مدعیان قهرمانی بوده است. آن‌ها هم مثل گیتی پسند در مسابقات لیگ برتر سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده اند و می‌توانند تا سالیان سال در لیگ برتر حضور داشته باشند. پس همان طور که گفتم اگر می‌خواهیم در مسابقات لیگ برتر سرمایه گذاری خوبی انجام دهیم باید مثل ۲ باشگاه گیتی پسند و مس سونگون عمل کرده تا از این طریق بتوانیم تیم را برای سالیان متوالی در لیگ برتر نگه داریم.

حضور بزرگان در فوتسال باعث پیشرفت می شود

شمسایی درباره سرمایه گذاری بزرگان فوتسال در این رشته ورزشی گفت: به نظر من آمدن بزرگان می‌تواند به فوتسال کشورمان کمک زیادی کند، زیرا آن‌ها سرمایه‌هایی هستند که باعث پیشرفت این رشته ورزشی در کشور می‌شوند. وجود آن‌ها از همه نظر کاملاً به نفع فوتسال خواهد بود. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم فقط استقلال در فوتسال سرمایه گذاری نکند و تیم‌های دیگر لیگ برتر فوتبال هم مثل استقلال وارد رشته فوتسال شوند تا هواداران با دیدن بازی‌های آن‌ها از این رشته ورزشی لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.