کد خبر : 155002
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 12:37
-

قرار بود به دالیان بروم/ امسال در لیگ ایران بازی خواهم کرد

قرار بود به دالیان بروم/ امسال در لیگ ایران بازی خواهم کرد

مسعود سعادتی بازیکن لژیونر کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اواخر اذر ماه به علت اتمام ویزای اقامتم در چین به ایران بازگشتم تا برای تمدید آن اقدام کنم چراکه طبق صحبتی که با مدیران باشگاه دالیان داشتم به توافق رسیده بودیم و قرار بود بعد از بازگشتم به چین به این

مسعود سعادتی بازیکن لژیونر کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اواخر اذر ماه به علت اتمام ویزای اقامتم در چین به ایران بازگشتم تا برای تمدید آن اقدام کنم چراکه طبق صحبتی که با مدیران باشگاه دالیان داشتم به توافق رسیده بودیم و قرار بود بعد از بازگشتم به چین به این تیم بپیوندم.

سعادتی ادامه داد: پس از بازگشتم به ایران چند روز بعد خبر شیوع ویروس کرونا از ووهان چین انتشار پیدا کرد مه همین امر سبب شد انجام کار های ویزای چین نیمه تمام بماند.

این لژیونر ایرانی چین به اتفاقات پس از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت چند ماه و فروکش کردن ویروس کرونا طبق صحبتی که با مدیران باشگاه داشتم قرار بر این بود دولت چین برای ورزشکاران جواز حضور در این کشور را صادر کند، اما  به یک باره بعد از گسترش ویروس کرونا در ایران سران چینی اجازه‌ی حضور اتباع خارجی را در کشورشان نداد تا همه چیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی از سرنوشت لیگ فوتسال چین بعد از کرونا خبر داد و تصریح کرد: طبق نظر فدراسیون فوتبال چین لیگ این کشور امسال بدون حضور بازیکنان خارجی به اتمام خواهد رسید و هیچ بازیکن خارجی‌ای حق ورود به این کشور را نخواهد داشت.

لژیونر فوتسال کشورمان در خصوص وضعیت فعلی خود نیز عنوان کرد: در حال حاضر در ایران به سر می‌برم وتمرینات خودم را به صورت اختصاصی انجام می‌دهم. خدا را شاکرم که از لحاظ بدنی طبق نظر مربیانم در بهترین حالت ممکن هستم.

سعادتی تاکید کرد: احتمال دارد فصل بعد در لیگ ایران به میدان بروم اما این منوط بر این است که پیشنهادات خوبی دریافت کنم. با چند تیم از ایران صحبت‌های مقدماتی انجام داده‌ام اما اینکه به صورت جدی با هیچ تیمی وارد مذاکره کنم تاکنون انجام نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احتمال دارد دوباره بعد از اتمام ویروس کرونا و بازگشت اوضاع عادی در جهان به چین برگردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.